L’Oreal за $2,5 млрд купує люксовий косметичний бренд Aesop /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

L’Oreal за $2,5 млрд купує люксовий косметичний бренд Aesop

Getty Images

Французька корпорація L’Oreal домовилась про придбання австралійського виробника люксової косметики Aesop за $2,53 млрд, пише Bloomberg. Купівля розвинутого міжнародного бренду з культовим статусом – новий досвід для косметичного гіганта.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Серед потенційних покупців бренду родом із Мельбурну були інвесткомпанія Permira та китайська Primavera Capital.
  • У структурі L’Oreal Aesop долучиться до групи люксових брендів на кшталт Lancome та Yves Saint Laurent, оскільки французька компанія вирішила орієнтуватись на елітну косметику.
  • Угоду планується закрити у третьому кварталі поточного року.
  • Аналітики зазначають, що ця угода є нетрадиційною для M&A-стратегії L’Oreal. «Раніше компанія купувала бренди на ранніх стадіях розвитку, щоб згодом отримати більший дохід за рахунок синергії», — розповіла Моллі Вілензек, аналітик фінансової компанії Jefferies.
  • Очікується, що бразильська косметична компанія Natura, яка придбала Aesop у 2013 році, завдяки угоді скоротить заборгованість і зможе зосередитися на розвитку інших підприємств. 
  • Депозитарні розписки Natura в США зросли на 15% наприкінці торгів після оголошення угоди. На торгах у Парижі акції LʼOreal подорожчали менш ніж на 1%. зазначає агентство.

Контекст

Компанія Aesop була створена у 1987 році і одразу посіла місце серед елітних торгових марок. Перший магазин був відкритий у Мельбурні у 2003 році, після чого торгові точки компанії з’явились у багатьох містах світу, включаючи Нью-Йорк та Лондон. Компанія Natura & Co стала мажоритарним власником компанії у 2013 році.

Aesop виробляє креми й лосьйони для шкіри, волосся та тіла. Продукція Aesop представлена у понад 40 країнах світу. Бренд має понад 300 магазинів і точок продажу. Дохід Aesop за підсумками 2022 року становив $537 млн.

LʼOréal Group — найбільший у світі виробник косметики, належить швейцарській компаніï Nestle.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні