L’Oreal за $2,5 млрд купує люксовий косметичний бренд Aesop /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

L’Oreal за $2,5 млрд купує люксовий косметичний бренд Aesop

1 хв читання

Getty Images

Французька корпорація L’Oreal домовилась про придбання австралійського виробника люксової косметики Aesop за $2,53 млрд, пише Bloomberg. Купівля розвинутого міжнародного бренду з культовим статусом – новий досвід для косметичного гіганта.

Ключові факти

  • Серед потенційних покупців бренду родом із Мельбурну були інвесткомпанія Permira та китайська Primavera Capital.
  • У структурі L’Oreal Aesop долучиться до групи люксових брендів на кшталт Lancome та Yves Saint Laurent, оскільки французька компанія вирішила орієнтуватись на елітну косметику.
  • Угоду планується закрити у третьому кварталі поточного року.
  • Аналітики зазначають, що ця угода є нетрадиційною для M&A-стратегії L’Oreal. «Раніше компанія купувала бренди на ранніх стадіях розвитку, щоб згодом отримати більший дохід за рахунок синергії», — розповіла Моллі Вілензек, аналітик фінансової компанії Jefferies.
  • Очікується, що бразильська косметична компанія Natura, яка придбала Aesop у 2013 році, завдяки угоді скоротить заборгованість і зможе зосередитися на розвитку інших підприємств. 
  • Депозитарні розписки Natura в США зросли на 15% наприкінці торгів після оголошення угоди. На торгах у Парижі акції LʼOreal подорожчали менш ніж на 1%. зазначає агентство.

Контекст

Компанія Aesop була створена у 1987 році і одразу посіла місце серед елітних торгових марок. Перший магазин був відкритий у Мельбурні у 2003 році, після чого торгові точки компанії з’явились у багатьох містах світу, включаючи Нью-Йорк та Лондон. Компанія Natura & Co стала мажоритарним власником компанії у 2013 році.

Aesop виробляє креми й лосьйони для шкіри, волосся та тіла. Продукція Aesop представлена у понад 40 країнах світу. Бренд має понад 300 магазинів і точок продажу. Дохід Aesop за підсумками 2022 року становив $537 млн.

LʼOréal Group — найбільший у світі виробник косметики, належить швейцарській компаніï Nestle.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд