Підприємиця Еліс Чен переконала найбільші бʼюті-компанії у тому, що їм необхідна її технологія віртуального макіяжу. Тепер публічна компанія розглядає можливість співпраці із виробниками прикрас, одягу і навіть пластичними хірургами та дантистами.
Perfect Corp. швидко стає провідним гравцем в технологіях віртуального макіяжу, в які ритейлери вкладають чимало грошей, щоб збільшити продажі, особливо онлайн. Семирічна компанія залучила $130 млн від Goldman Sachs, Snap, Alibaba, Chanel та інших, а її технологією скористалися сотні мільйонів користувачів мільярди разів.
До списку клієнтів Perfect Corp. входять 17 з 20 найбільших бʼюті-компаній світу, які випускають понад 450 брендів. Аналітики кажуть, що дуже важко відхопити таку частку ринку такій молодій компанії.
Техногіганти, такі як Meta, Google і Snap, також отримали ліцензії на використання технології компанії, щоб їхні користувачі в межах платформ могли тестувати і купувати продукти.
Девʼятнадцять мільйонів користувачів, лише невелика частина з яких купує підписку, використовують застосунки компанії для редагування фото. Загалом за останні 12 місяців річний дохід склав $47 млн із валовою маржою 85%.
У жовтні компанія наважилася вийти на біржу через злиття зі SPAC-компанією. 60-річна Еліс Чен, авторка технології та засновниця Perfect Corp., тримає 14% компанії – невдовзі після виходу на біржу цю частку оцінювали у $250 млн.
Засновниця Perfect Corp.
Чен народилася у Тайвані у 1961-му в часи, коли в країні воєнний стан тривав вже не один десяток років. Батьки хотіли, щоб вона стала вчителькою, але вона пішла вивчати ділове адміністрування у Національному університеті Тайваню, а потім отримала роботу у банку.
У 1986-му вона пішла у бізнес-школу у Каліфорнії, а потім разом вже із чоловіком повернулася у Тайвань і отримала роботу у Citibank. У 1997-му подружжя засновує компанію CyberLink, що займається розробкою ПЗ.
Саме ця їхня компанія розробила програму PowerDVD, яка стала стандартною програмою для перегляду фільмів на компʼютерах. Завдяки партнерству із Dell, HP, Lenovo та іншими гігантами ПК, ця програма була попередньо встановлена на 90% компʼютерах по всьому світу.
Чен була гендиректоркою компанії 18 років, а у 2000-му вивела її на біржу і розширила асортимент ПЗ. У 2010-му продажі компанії досягли $150 млн. Коли ПК почали здавати позиції, Чен почала думати про те, щоб зайнятися ПЗ для смартфонів.
У 2014-му вона створює застосунок YouCam Perfect, який дає користувачам можливість «почистити» свої селфі – відбілити зуби, прибрати прищик чи темні кола під очима. За перший рік без будь-якого маркетингу його завантажили 17 млн разів.
Далі вона випустила другий застосунок, YouCam Makeup, який теж був безкоштовний і допомагав додавати на фото помаду, туш та інший макіяж.
Але цей молодий напрям бізнесу не знаходив можливості монетизувати свій успіх. У 2015-му Чен взяла 80 співробітників (переважно інженерів) і зробила спінофф від CyberLink, назвавши його Perfect Corp.
Потім вона почала продавати свою технологію бʼюті-брендам. Того року вона була у 19 відрядженнях у Нью-Йорку, Парижі, Токіо і Шанхаї, щоб переконати компанії у тому, що вона може допомогти їм збільшити продажі.
«Що більше ти пробуєш чи приміряєш, то більше купуєш, – сказала вона. – Моя технологія допомагає любителям макіяжу і косметики не ламати голову над тим, що їм пасуватиме».
Досвід користувачів
Багатьом користувачам це допомогло. В Clinique кажуть, що ті, хто використовує інструмент віртуального макіяжу проводять на їхньому сайті у чотири-пʼять разів довше, ніж інші користувачі, і у 2,5 разів частіше тиснуть кнопку «Купити». А суми закупів виросли на 30%
Такі результати переконали сотні брендів додати опцію віртуального макіяжу у свої магазини і на сайти за останні кілька років:
- Бренд Nars побачив, що кількість тих, хто спробував віртуально його помаду, а потім купив хоча б одну, виросла вчетверо.
- Після того, як бренд Benefit Cosmetics дав змогу користувачам «погратися із формою і кольором брів» за допомогою технології віртуального макіяжу, кількість тих, хто купив продукти для брів, виросла на 113%.
- Бренд Aveda додав на свій сайт можливість спробувати різний колір волосся віртуально. Після цього трафік розділу сайту, який допомагає знайти магазини з товарами бренду, виріс у пʼять разів.
- Технологія Чен зʼявляється і у фізичних магазинах. Estee Lauder встановила 8000 смарт-дзеркал по всьому світу, щоб користувачі могли швидко та легко подивитися, чи личить їм той чи інший продукт.
Під час пандемії користувачі звикли до цікавих технологій, які покращують їхній досвід онлайн-закупів, тому компаніям доводиться робити все, щоб не розчаровувати клієнтів. За даними дослідницької фірми InsightAce Analytic, бʼюті-бренди витратили на технології ШІ $2,7 млрд у 2021-му. Очікується, що до 2030-го ця сума зросте до $13 млрд.
Унікальна технологія
Перевага Perfect Corp. полягає у її унікальній технології сканування обличчя в русі. Вона створює тривимірну картинку, визначаючи 200 рис обличчя в реальному часі. Це означає, що користувач може вертіти головою, а макіяж не зникне з обличчя. Технологія може визначати понад 90 000 відтінків шкіри, а у базі даних є понад 500 000 продуктів. Вона навіть може відображати різні текстури, наприклад, блискучу чи матову.
У компанії майже немає конкурентів. Найближчим конкурентом є ModiFace, якого купила L’Oreal у 2018-му. Ulta Beauty також розробила свій схожий інструмент під назвою GlamLab, але він здається примітивним.
Негаразди компанії
Час від часу у компанії зʼявляються юридичні проблеми із питанням конфіденційності, адже технологія має доступ до обличь багатьох людей. На технологію подали кілька позовів на підставі того, що з її допомогою збираються біометричні дані користувачів без їхньої згоди.
У компанії заявляють, що вони роблять усе можливе для захисту особистих даних і ніколи не продавали їх третім сторонам.
Деякі аналітики прогнозують економічні проблеми для компанії. Через потенційну рецесію клієнти компанії можуть відмовитися витрачати гроші на технологію.
А акції компанії важче продаються, бо інвестори бояться сповільнення зростання фірми через економічний клімат, стихання буму онлайн-комерції та зниження купівельної спроможності користувачів.
З часу виходу на біржу акції Perfect Corp. втратили третину вартості.
Навіть попри погіршення економічного клімату компанія прогнозує, що у 2024-му її продажі досягнуть $100 млн. Компанія сподівається, що продажам сприятиме те, що компанії-клієнти будуть використовувати технологію для нових брендів.
Крім того, Perfect Corp. хоче залучити до клієнтської бази менші, незалежні бʼюті-бренди.
Нові напрями діяльності
Розглядає компанія і трохи інші галузі. Наприклад, є ідея залучити пластичних хірургів й дантистів, щоб вони могли показувати своїм клієнтам як ті будуть виглядати після процедур.
Побачивши потенційний результат операції на носі, ліфтингу або збільшення губ, клієнти охочіше погодяться на процедуру, а також зможуть краще пояснити свої бажання.
Крім того, нещодавно компанія оголосила про вихід в індустрію прикрас – каблучки, браслети, годинники і намиста. Одна справа побачити прикрасу на моделі, а зовсім інша – приміряти її, хоч і віртуально.
Чен вважає, що люди більш рішучі у покупках, коли вони бачать, як ця покупка на них виглядатиме. Тому, впевнена Чен, такі технології стануть нормою для онлайн-комерції.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.