Китайська ByteDance, якій належить сервіс коротких відео TikTok, розробляє застосунок, схожий на соцмережу аудіочатів Clubhouse. Зокрема, таке рішення пов’язане із забороною Clubhouse у Китаї, пише Reuters з посиланням на джерела.
Ключові факти
- Соцмережу Clubhouse заблокували в Китаї 8 січня. Причиною цього стало обговорення політики країни щодо Гонконгу, Тайваню, переслідування уйгурів та інші табуйовані теми.
- Минулого місяця понад 10 аналогічних програм Clubhouse було запущено в Китаї.
- Плани ByteDance усе ще знаходяться на початковій стадії.
- Очікується, що аналогічні Clubhouse програми в Китаї будуть мати особливості. Зокрема, допускатиметься цензура й державний нагляд.
Контекст
Соцмережа Clubhouse, заснована минулого року підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Особливістю соцмережі є те, що вона доступна лише після запрошення й наразі лише для власників iOS.
У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.
На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почала Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосила про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб. Раніше можна було виходити в прямий ефір лише з однією людиною.
Twitter у кінці грудня 2020 року для користувачів iOS здійснив бета-запуск своєї аудіоплатформи Spaces, яка є аналогом Clubhouse. 3 березня почалось тестуваня Spaces на Android.
Важливі цифри
Станом на початок березня у соцмережі Clubhouse кількість користувачів з України досягла 250 000, пише AIN.UA, посилаючись на дані сервісу аналітики Sensor Tower.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.