Американська соцмережа Twitter запустила бета-тестування на Android своєї аудіоплатформи Spaces. Вона подібна до соцмережі Clubhouse, пише TechCrunch.
Ключові факти
- До цього спробувати Spaces могли тільки деякі користувачі iOS після закритого бета-запуску продукту в кінці грудня 2020 року.
- Користувачі Android зможуть приєднуватися й розмовляти в існуючих «кімнатах» Spaces. Однак поки що не матимуть змоги створювати свої. Очікується, що ця функція з'явиться найближчим часом.
- Розробники Spaces уже напрацювали низку нових функцій, зокрема відображення заголовків, параметри планування, підтримку співведучих і модераторів, списки гостей.
Контекст
Соцмережа Clubhouse, заснована минулого року підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Особливістю соцмережі є те, що вона доступна лише після запрошення і наразі лише для власників iOS.
У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.
На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почала Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосила про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб. Раніше можна було виходити в прямий ефір лише з однією людиною.
Twitter же оголосила про створення аудіоплатформи в листопаді 2020 року.
Важливі цифри
За даними аналітичної компанії App Annie, станом на середину лютого кількість користувачів Clubhouse складала близько 8,1 млн осіб.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.