Американська соцмережа Twitter запустила бета-тестування на Android своєї аудіоплатформи Spaces. Вона подібна до соцмережі Clubhouse, пише TechCrunch.
Головні матеріали Forbes Ukraine. Раз на тиждень на вашій пошті.
Ключові факти
- До цього спробувати Spaces могли тільки деякі користувачі iOS після закритого бета-запуску продукту в кінці грудня 2020 року.
- Користувачі Android зможуть приєднуватися й розмовляти в існуючих «кімнатах» Spaces. Однак поки що не матимуть змоги створювати свої. Очікується, що ця функція з'явиться найближчим часом.
- Розробники Spaces уже напрацювали низку нових функцій, зокрема відображення заголовків, параметри планування, підтримку співведучих і модераторів, списки гостей.
Контекст
Соцмережа Clubhouse, заснована минулого року підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Особливістю соцмережі є те, що вона доступна лише після запрошення і наразі лише для власників iOS.
У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.
На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почала Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосила про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб. Раніше можна було виходити в прямий ефір лише з однією людиною.
Twitter же оголосила про створення аудіоплатформи в листопаді 2020 року.
Важливі цифри
За даними аналітичної компанії App Annie, станом на середину лютого кількість користувачів Clubhouse складала близько 8,1 млн осіб.