Категорія
Головне
Дата

Facebook розробляє аналог соцмережі Clubhouse, – The New York Times

Компанія Facebook займається розробкою сервісу аудіочатів, який схожий на популярну соцмережу Clubhouse. Facebook прагне розширюватися в нових формах спілкування, пише The New York Times з посиланням на джерела.

Ключові факти

  • Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг 4 лютого зареєструвався в Clubhouse. Того ж дня він узяв участь у шоу The Good Time Show, яке транслювали для користувачів соцмережі.
  • Після цього керівництво Facebook доручило співробітникам створити аналогічний продукт.
  • Нині сервіс аудіочатів від Facebook знаходиться на ранньому етапі розробки.

Контекст

Facebook має досвід у гонитві за популярними трендами, купуючи перспективні стартап-проєкти. Врешті її частиною стали соцмережа Instagram, месенджер WhatsApp, а також розробник гарнітур віртуальної реальності Oculus.

Окрім того, Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які з'являються в інших. Наприклад, у 2016 році в Instagram з'явилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також, коли минулого року став популярним сервіс відеоконференцій Zoom, Facebook випустила на ринок власний аналог під назвою Rooms.

Соцмережа Clubhouse, заснована у минулому році підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Особливістю соцмережі є те, що вона доступна лише після запрошення.

У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск та ін.

Важливі цифри

За даними засновників соцмережі, нині Clubhouse має 2 млн щотижневих користувачів. За даними PitchBook, у січні Clubhouse залучила $100 млн інвестицій при оцінці компанії в $1 млрд. У минулому році її оцінювали в $100 млн. За заявою компанії, серед її інвесторів понад 180 компаній.

Цікавий факт

8 січня соцмережу Clubhouse було заблоковано в Китаї. Причиною цього стало обговорення політики країни щодо Гонконгу, Тайваню, переслідування уйгурів та інші табуйовані теми.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Топ-100 приватних компаній | Кращі міста для бізнесу