Американська мережа ресторанів швидкого обслуговування McDonaldʼs йде з російського ринку. Компанія, яка працювала в Росії з 1990 року, запустила процес продажу російського бізнесу, йдеться у повідомленні мережі. Проте, McDonaldʼs планує зберегти свої торгові марки у РФ.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- McDonaldʼs продасть весь портфель ресторанів місцевому покупцю, сказано в заяві. Ці ресторани більше не зможуть використати бренд та меню McDonaldʼs.
- У рамках процесу виходу з російського бізнесу компанія почне знімати із ресторанів жовті літери «М» та інший брендинг. Проте, планує зберегти свої торгові марки у РФ.
- Гуманітарна криза, викликана війною в Україні, і «непередбачуваність операційного середовища, що прискорюється, привели McDonaldʼs до висновку, що подальше володіння бізнесом в Росії недоцільне і не відповідає цінностям» компанії, йдеться у повідомленні.
- Компанія обіцяє зберегти виплату зарплат співробітникам в РФ до завершення угоди про продаж активів.
- У результаті свого виходу з РФ, компанія очікує зафіксувати витрати, які є переважно безготівковими, у розмірі $1,2-$1,4 млрд.
- McDonaldʼs повернеться до РФ у червні під новим брендом, повідомило кремлівське агентство ТАСС з посиланням на джерела. За їх даними, мережа та меню будуть збережені, як і робочі місця. «За фактом піде лише назва», – сказав співрозмовник агентства в компанії.
Контекст
Перший ресторан мережі відкрився на Пушкінській площі у Москві ще до розпаду СРСР – 31 січня 1990 року.
З 14 березня McDonaldʼs заявив, що через війну РФ проти України тимчасово призупиняє обслуговування в російських ресторанах, при цьому її офіс у РФ продовжить працювати.
У системі McDonaldʼs у РФ працює понад 62 000 осіб, на підприємствах постачальників – ще близько 100 000.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.