Категорія
Головне
Дата

BuzzFeed вийде на біржу через SPAC. Компанія розраховує на оцінку в $1,5 млрд

Медіакомпанія BuzzFeed вийде на біржу. Залучення коштів потрібне для нових поглинань, аби конкурувати за ринок онлайн-реклами з Google, Amazon, Alphabet та Facebook, пише The Wall Street Journal

Ключові факти

  • BuzzFeed планує вийти на біржу Nasdaq в обхід IPO через злиття з компанією з придбання спеціального призначення (SPAC) – 890 5th Avenue Partners ізраїльського венчурного інвестора Адама Ротштейна. Компанія розраховує на оцінку в $1,5 млрд.
  • Угоду планують завершити у четвертому кварталі 2021 року. Компанія буде називатися BuzzFeed Inc. і торгуватиме акціями на біржі під тікером BZFD. Це принесе BuzzFeed близько $288 млн, що зберігаються на трастовому рахунку 890 Fifth Avenue Partners. Додатково компанія залучить $150 млн за рахунок випуску конвертованих облігацій.
  • BuzzFeed збереже існуючу управлінську команду на чолі із засновником і гендиректором Йонахом Перетті, 47. Ротштейн та радник 890 5th Avenue Partners Грег Коулман приєднаються до ради директорів BuzzFeed.
  • Також BuzzFeed домовився з Hearst і Verizon про придбання за $300 млн компанії Complex Networks, яка володіє медіа про вуличний одяг, музику і культуру.

Контекст

BuzzFeed заснована в 2006 році і сьогодні це міжнародний медіа-портал, що оглядає широкий спектр тем – від міжнародної політики до телевізійних серіалів і майстер-класів. BuzzFeed володіє такими медіа: BuzzFeed, BuzzFeed News, Nifty, Goodful, As/Is, Tasty, а також HuffPost, який був куплений у листопаді 2020-го року в Verizon Media. Лише BuzzFeed має понад 200 млн відвідувачів щомісячно.

Через вихід на біржу і поглинання інших медіа Перетті хоче спробувати зруйнувати «тріополію» Amazon, Google і Facebook на американському ринку онлайн-реклами. Позиції цих компаній зміцнюються: в 2019 році вони займали 80% ринку, а в 2020 році – 90%.

В Україні, за даними Інтернет Асоціації України, загальний обсяг ринку онлайн-реклами у 2020 році склав 13,6 млрд грн – на 7% більше, ніж у 2019 році. Ці гроші майже рівномірно розподілилися між медійною та пошуковою рекламою (49% та 51%). У попередні два роки частка пошуку суттєво переважала – 63%.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків