Гігант соціальних мереж Meta Platforms Inc. веде переговори про укладання багаторічної угоди зі стартапом доповненої реальності Magic Leap, оскільки компанія продовжує вкладати мільярди доларів у створення метавсесвіту, пише Financial Times.
Ключові факти
- За словами джерел, Meta вивчає способи, за допомогою яких Magic Leap може забезпечити як ліцензування інтелектуальної власності, так і контрактне виробництво в Північній Америці, щоб допомогти їй створювати основні продукти AR.
- Magic Leap виробляє нестандартні компоненти, зокрема високотехнологічні лінзи та відповідне програмне забезпечення, які є ключовими технологіями, що можуть знадобитися для створення метавсесвіту.
- Проте джерела зазначили, що в результаті партнерства не очікується створення спільної гарнітури Meta-Magic Leap.
- Двоє колишніх співробітників сказали, що найбільшою перевагою Magic Leap є її технологія, яка дозволяє тонкому склу перед очима користувача створювати реалістичні зображення на різній глибині.
- Magic Leap не підтвердила переговори, але заявила, що партнерські відносини стають «значним напрямом бізнесу та зростаючими можливостями» для стартапу.
Контекст
Незмінний інтерес Meta до доповненої та віртуальної реальності проявляється у звʼязку з тим, що Apple готується представити свій власний пристрій «змішаної реальності» наступного місяця, і обидві великі технологічні групи роблять ставку на такі гарнітури.
Meta, ринкова капіталізація якої становить $612 млрд, зіткнулася зі зростаючим розчаруванням інвесторів у звʼязку з інвестиціями генерального директора Марка Цукерберга в розмірі $10 млрд на рік у проєкт метавсесвіту, якому, ймовірно, знадобляться роки для отримання прибутку.
Зацікавленість Meta у роботі з Magic Leap також повʼязана з тим, що Кремнієва долина стикається зі зростаючим тиском, щоб зменшити свою залежність від Китаю у виробництві обладнання – проблема, яка стала більш актуальною для компанії, оскільки вона звертає увагу на гарнітури VR та AR.
Magic Leap, заснована в 2010 році, базується у Флориді та входить до числа найбільш фінансованих стартапів у галузі доповненої реальності, спочатку створивши ажіотаж і зібравши понад $3,5 млрд у кількох раундах під керівництвом таких компаній, як Google, Alibaba та Qualcomm.
Meta продає майже 80% всіх VR/AR гарнітур завдяки своїм моделям VR Quest. Але сам ринок невеликий – за даними IDC, минулого року було продано менше 9 млн пристроїв.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.