Категорія
Новини
Дата

Два популярні українські додатки для мікронавчання заробляють $40–50 млн на рік — Forbes

1 хв читання

Виторг компанії Headway, яка розвиває додатки Headway та Impulse, у 2022 році становив понад $40–50 млн. Про це йдеться в тексті Forbes.

Ключові факти

  • Заснований Антоном Павловським Headway, що робить однойменний додаток зі стислими переказами книжок, у 2022-му наростив кількість завантажень удвічі – до 16 млн. Impulse, застосунок із завданнями для тренування памʼяті, уваги, концентрації, виріс утричі – до 30 млн.
  • На лютий 2023-го додаток Headway мав 3,5 млн активних користувачів на місяць, завдання в Impulse вирішували 5 млн юзерів.
  • Фінансові показники засновники не розкривають, лише зазначають, що за рік війни виторг об’єднаної компанії подвоївся. За розрахунками Forbes, йдеться про суму в понад $40–50 млн.
  • Основний ринок обох додатків – США. У Headway на Штати припадає 50% завантажень. До топкраїн також входять Велика Британія – близько 10%, Австралія та Канада.  
  • В Іmpulsе на США припадає понад 30% завантажень застосунку, за ними йдуть Бразилія, Мексика, Франція, Велика Британія.
  • Headway коштує сотні мільйонів доларів, але менше ніж $500 млн, окреслює діапазон оцінки керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок. Проти Headway грає макроекономічна ситуація у світі та команда в Україні – близько сотні людей працюють з України, хоч компанія й відкрила офіс у Лондоні. «Мультиплікатор буде 2-3Х до виторгу», – сказав інвест-аналітик фонду GR Capital Богдан Дорош. За такою логікою стартап міг би коштувати $100–150 млн.

Контекст

Ідея додатка Headway належить фінансовому аналітику Антону Павловському. У 2014-му він влаштувався у Genesis продуктовим аналітиком, згодом виріс до СPO. У 2019-му Павловський запустив сервіс зі стислими переказами книг. Інвестиції в запуск – менш як $5 млн, казав Forbes Лаптенок.

Костенецький із бекграундом фінансиста прийшов у Genesis у 2018-му, того ж року отримавши добро на запуск Impulse. Наступного року материнська компанія проінвестувала у додаток $1 млн. В Impulse є кросворди, логічні завдання, вивчення нових слів тощо. 

Обидва додатки обʼєдналися в одну компанію у 2021 році. «Команди зрозуміли, що працюють на одну аудиторію, й вирішили, що корисніше працювати разом», – говорить CEO Genesis Володимир Многолєтній.

Компанія готує до повноцінного релізу ще один продукт для мікронавчання – Nibble. Це застосунок із короткими уроками з мистецтва, математики, особистих фінансів тощо. В тестовому режимі Nibble опублікували AppStore у грудні 2022-го. У січні його завантажили 50 000 разів, свідчить аналітика Sensor Tower.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд