Виторг компанії Headway, яка розвиває додатки Headway та Impulse, у 2022 році становив понад $40–50 млн. Про це йдеться в тексті Forbes.
Ключові факти
- Заснований Антоном Павловським Headway, що робить однойменний додаток зі стислими переказами книжок, у 2022-му наростив кількість завантажень удвічі – до 16 млн. Impulse, застосунок із завданнями для тренування памʼяті, уваги, концентрації, виріс утричі – до 30 млн.
- На лютий 2023-го додаток Headway мав 3,5 млн активних користувачів на місяць, завдання в Impulse вирішували 5 млн юзерів.
- Фінансові показники засновники не розкривають, лише зазначають, що за рік війни виторг об’єднаної компанії подвоївся. За розрахунками Forbes, йдеться про суму в понад $40–50 млн.
- Основний ринок обох додатків – США. У Headway на Штати припадає 50% завантажень. До топкраїн також входять Велика Британія – близько 10%, Австралія та Канада.
- В Іmpulsе на США припадає понад 30% завантажень застосунку, за ними йдуть Бразилія, Мексика, Франція, Велика Британія.
- Headway коштує сотні мільйонів доларів, але менше ніж $500 млн, окреслює діапазон оцінки керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок. Проти Headway грає макроекономічна ситуація у світі та команда в Україні – близько сотні людей працюють з України, хоч компанія й відкрила офіс у Лондоні. «Мультиплікатор буде 2-3Х до виторгу», – сказав інвест-аналітик фонду GR Capital Богдан Дорош. За такою логікою стартап міг би коштувати $100–150 млн.
Контекст
Ідея додатка Headway належить фінансовому аналітику Антону Павловському. У 2014-му він влаштувався у Genesis продуктовим аналітиком, згодом виріс до СPO. У 2019-му Павловський запустив сервіс зі стислими переказами книг. Інвестиції в запуск – менш як $5 млн, казав Forbes Лаптенок.
Костенецький із бекграундом фінансиста прийшов у Genesis у 2018-му, того ж року отримавши добро на запуск Impulse. Наступного року материнська компанія проінвестувала у додаток $1 млн. В Impulse є кросворди, логічні завдання, вивчення нових слів тощо.
Обидва додатки обʼєдналися в одну компанію у 2021 році. «Команди зрозуміли, що працюють на одну аудиторію, й вирішили, що корисніше працювати разом», – говорить CEO Genesis Володимир Многолєтній.
Компанія готує до повноцінного релізу ще один продукт для мікронавчання – Nibble. Це застосунок із короткими уроками з мистецтва, математики, особистих фінансів тощо. В тестовому режимі Nibble опублікували AppStore у грудні 2022-го. У січні його завантажили 50 000 разів, свідчить аналітика Sensor Tower.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.