Стрімінгова компанія Netflix вперше за останні 10 років втратила підписників. За перший квартал 2022 року кількість клієнтів впала на 200 000 осіб. Причина – війна в Україні та підвищення цін на основних ринках, пише ВВС.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Сервіс втратив 700 000 підписників після виходу з російського ринку. Ще 600 000 клієнтів перестали користуватися його послугами у США та Канаді через підвищення цін на підписку.
- Після появи цієї інформації акції Netflix впали на 26%, а компанія втратила близько $40 млрд ринкової вартості.
- За прогнозами Netflix, у другому кварталі сервіс може втратити ще 2 млн підписників, незважаючи на повернення серіалів «Дуже дивні справи» та «Озарк», та дебют фільму «Сірий чоловік».
- Водночас доходи Netflix продовжують зростати. У першому кварталі 2022 року вони становили $7,8 млрд, що на 9,8% вище порівняно з відповідним періодом минулого року. Прибуток знизився приблизно на 6% і склав близько $1,6 млрд.
- Якщо в РФ компанія втратила всіх клієнтів, а США та Канаді – частину аудиторії, то в деяких інших регіонах світу, таких як Японія та Індія, її популярність зросла.
- Netflix має намір активніше боротися з використанням однієї підписки для декількох сімей, а також думає про розміщення на своїй платформі реклами.
Контекст
До початку війни з Україною російська влада зобовʼязала Netflix показувати федеральні телеканали з березня 2022 року. Компанія відмовилася від таких умов, а після вторгнення російських військ в Україну заявила, що повністю йде з ринку. Водночас великі американські кіностудії відмовилися від планів показувати свої новинки в РФ, багато виробників також відкликали права на показ фільмів та серіалів.
За даними Telecom Daily, у серпні 2021 року на Netflix припадало близько 9% доходів від стрімінгових послуг у РФ. При цьому в березні минулого року повідомлялося, що, порівняно з 2020-м, частка компанії на російському ринку зросла вдвічі.
Востаннє загальна кількість передплатників Netflix зменшувалася в жовтні 2011 року. Наразі передплатниками сервісу є понад 220 млн людей по всьому світу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.