Категорія
Новини
Дата

Netflix вперше за 10 років втратив підписників. Капіталізація компанії впала майже на $40 млрд

1 хв читання

Стрімінгова компанія Netflix вперше за останні 10 років втратила підписників. За перший квартал 2022 року кількість клієнтів впала на 200 000 осіб. Причина – війна в Україні та підвищення цін на основних ринках, пише ВВС.

⚡️Даруємо 40% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Ціна зі знижкою — 1079 грн/рік. Діє з промокодом JUNE до 23.06 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Сервіс втратив 700 000 підписників після виходу з російського ринку. Ще 600 000 клієнтів перестали користуватися його послугами у США та Канаді через підвищення цін на підписку.
  • Після появи цієї інформації акції Netflix впали на 26%, а компанія втратила близько $40 млрд ринкової вартості.
  • За прогнозами Netflix, у другому кварталі сервіс може втратити ще 2 млн підписників, незважаючи на повернення серіалів «Дуже дивні справи» та «Озарк», та дебют фільму «Сірий чоловік».
  • Водночас доходи Netflix продовжують зростати. У першому кварталі 2022 року вони становили $7,8 млрд, що на 9,8% вище порівняно з відповідним періодом минулого року. Прибуток знизився приблизно на 6% і склав близько $1,6 млрд.
  • Якщо в РФ компанія втратила всіх клієнтів, а США та Канаді – частину аудиторії, то в деяких інших регіонах світу, таких як Японія та Індія, її популярність зросла.
  • Netflix має намір активніше боротися з використанням однієї підписки для декількох сімей, а також думає про розміщення на своїй платформі реклами.

Контекст

До початку війни з Україною російська влада зобовʼязала Netflix показувати федеральні телеканали з березня 2022 року. Компанія відмовилася від таких умов, а після вторгнення російських військ в Україну заявила, що повністю йде з ринку. Водночас великі американські кіностудії відмовилися від планів показувати свої новинки в РФ, багато виробників також відкликали права на показ фільмів та серіалів.

За даними Telecom Daily, у серпні 2021 року на Netflix припадало близько 9% доходів від стрімінгових послуг у РФ. При цьому в березні минулого року повідомлялося, що, порівняно з 2020-м, частка компанії на російському ринку зросла вдвічі.

Востаннє загальна кількість передплатників Netflix зменшувалася в жовтні 2011 року. Наразі передплатниками сервісу є понад 220 млн людей по всьому світу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні