Категорія
Новини
Дата

NovaPay EU запустила європейську версію фінансового застосунку

1 хв читання

Сироватко, СЕО NovaPay /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Ігор Сироватко, СЕО NovaPay Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Фінансова компанія NovaPay EU, що входить в групу компаній NOVA та працює під спільним брендом з NovaPay, всередині вересня запустила власний фінансовий застосунок для клієнтів у Європі. Про це розповів СЕО NovaPay Ігор Сироватко в інтервʼю Forbes Ukraine.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • Міжнародна експансія – один із пріоритетних напрямків розвитку NovaPay, наголосив Сироватко.
  • «Ціль NovaPay – це мільйони українців в Україні та поза її межами, – зазначив очільник компанії. – Прагнемо бути поруч з українцями, де б вони не були, і закрити їхні фінансові потреби».
  • Партнером для NovaPay EU виступає польська платіжна система Quicko, писав Forbes Poland у вересні.

Контекст

Материнська компанія NovaPay «Нова пошта» зараз присутня у 16 країнах, крім України. NovaPay EU – компанія, зареєстрована в Литві у 2022-му як європейський бренд NovaPay. Компанія наразі не має ліцензії та не надає фінансових послуг у ЄС, йдеться на сайті компанії.

Quicko – це польська національна платіжна установа, яка надає фінтех-рішення для бізнесу та приватних осіб: від емісії платіжних карток до створення віртуальних рахунків і гаманців. Вона працює під наглядом Польського фінансового регулятора (KNF) та підтримує сучасні платіжні технології, включаючи Apple Pay, Google Pay і SEPA-перекази.

У серпні 2022-го NovaPay відкрила офіс у Вільнюсі і подала заявку до литовського центробанку на отримання ліцензії Electronic money institution. NovaPay планувала запрацювати у Литві наприкінці осені 2022, розповідав екс-СЕО компанії Андрій Кривошапко.

NovaPay планувала експансію у всі країни, де працюватиме «Нова пошта», розповідав Кривошапко у червні 2023-го. Пріоритет – Польща, Німеччина, Чехія, Словаччина, Болгарія.

На експансію компанія планувала витратити €2 млн власних інвестицій.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні