Російські окупанти анонсували так звану «націоналізацію» 34 суден, що залишились в порту Маріуполя, повідомив радник мера міста Петро Андрющенко. Терористи ДНР вже оголосили про створення власного «торгового флоту».
⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося.
Ключові факти
- Окупанти анонсували «націоналізацію» де-факто викрадення 34 суден, що залишись в порту, написав Андрющенко. За його словами, вже розпочато процес їх перейменування та зміни прапорів.
- Крім того, на судно РМ3 Росії було завантажено 2500 тонн рулонної сталі. Воно вирушило в порт Ростова-на-Дону, додав він.
- Водночас ватажок ДНР Денис Пушилін заявив про «націоналізацію» кількох іноземних суден, що стоять в порту Маріуполя і створення власного «торгового флоту».
- Повноцінну роботу порту Маріуполя буде відновлено до кінця червня, заявив ватажок терористів.
Контекст
На початку війни в порту Маріуполя залишалися шість іноземних суден – «Царівна» (Болгарія), «Азбург» (Домініканська Республіка), «Смарта» (Ліберія), «Блю стар» (Панама), «Азов конкорд» (Туреччина), «Леді Аугуста» (Ямайка), повідомляв начальник Національного центру управління обороною РФ Михайло Мізінцев. Він заявляв, що країни, в яких зареєстровані компанії-судновласники, не вжили заходів щодо виведення цих суден із порту.
Російські окупанти планують вивозити метал та зерно, які залишилися на території порту в Маріуполі. Для цього ворог намагається частково відновити роботу порту, повідомив раніше директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Ігор Барський.
На 23 лютого на території порту знаходилося близько 200 000 т металу та чавуну, вартість яких сягає $170 млн. Зерна було 3400 т на складах і ще 9000 т на судні під іноземним прапором біля одного з причалів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.