Чорна п’ятниця у листопаді 2025-го збільшила трафік онлайн-ритейлерів на 42%, а доходи у доларах – на 33%. Про це йдеться у дослідженні Promodo та eSputnik.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Трафік на тижні Чорної пʼятниці у 2025-му зріс на 42%, а активне зростання продажів почалося вже з 21 листопада.
- Онлайн-ритейлери з різних ніш у середньому отримали на 33% більше доходу у доларах, ніж торік.
- Кількість замовлень зросла на 25%, тоді як середній чек майже не змінився: +7% у доларах.
- Найбільше зростання доходів зафіксували в категоріях електроніки (+37%), ювелірних виробів (+32%) та продуктів і алкоголю (+30%).
- Найефективнішим каналом залучення аудиторії став платний трафік.
- Частка покупок зі смартфонів у листопаді піднялася з 75% до 78%.
- Бренди намагалися вирізнитися та запускали акції під власними назвами – «руда», «рожева» чи «жовта» пʼятниця.
- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Контекст
Сезон високих продажів, що стартує на Чорну пʼятницю, може приносити ритейлу до 10% річного виторгу.
У 2024 році тиждень Чорної пʼятниці дав мережі «Фокстрот» утричі більший виторг порівняно зі звичайним тижнем, а середній чек виріс до 9000 грн (+10% р/р). Попит на зарядні станції підскочив на 900%, на телевізори – на 489%, а на великі й дрібні побутові прилади зріс більш ніж утричі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.