Мережа «Фокстрот». /фейсбук компанії
Категорія
Компанії
Дата

«Чорна п'ятниця» воєнного часу. Як Comfy, «Фокстрот», «Ельдорадо» та «Епіцентр» проводять головний розпродаж року

Мережа «Фокстрот». Фото фейсбук компанії

Повітряні тривоги та постійні відключення світла внесли свої корективи у проведення «чорної пʼятниці» в 2022 році. Як найбільші ритейлери підготувалися до головного сейлу в умовах війни 

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

«Продаж у четвертому кварталі – суттєва частка загального річного обсягу продажу, – говорить комерційний директор мережі Comfy Іван Павлік. – А Black Friday – одна з найважливіших складових цього високого сезону». Comfy провели опитування своїх клієнтів – понад 50% відповіли на запитання, чи очікують вони на Black Friday. Лише 15% заявили, що не планують нічого купувати в цей період.

У 2021 році на «чорну п’ятницю» українці планували придбати передусім одяг та взуття, побутову техніку, смартфони, подарунки й косметику, йдеться в дослідженні Kantar online TRACK. Повномасштабна війна внесла свої корективи. За даними внутрішнього дослідження від Comfy, 30% планують купити дрібну побутову техніку, 29% – павербанк або щось для блекауту, 23% – смартфон.

Ритейлери також адаптовують знижки «чорної пʼятниці» до війни. «Епіцентр» пропонує мінус 15–50% на ліхтарі, зарядні пристрої, буржуйки та термобілизну. «Розмір знижок у мережі порівняно з минулим роком суттєво не змінився, – розповіли Forbes у пресслужбі Ельдорадо. – У середньому 30–40%». Більшість магазинів продовжить свою роботу незважаючи на відсутність світла, запевняє комерційний директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Склонний.

Для прискорення отримання замовлень Comfy запустили безкоштовну доставку на будь-який поверх навіть за відсутності світла та непрацюючого ліфта. Rozetka збільшує кількість кур’єрів на час розпродажу і також пропонує доставку до дверей навіть при відключеннях. 

У 2021 році 40% українців, опитаних маркетинговою компанією 4Serviсe, думали витрачати під час «чорної пʼятниці» 4000–10 000 грн. «Плануємо збільшити середній чек навіть з урахуванням максимальних знижок», – розповіли Forbes у пресслужбі «Ельдорадо». Минулого року під час «чорної пʼятниці» середній чек у мережі був понад 7000 грн.    

«Фокстрот» планує продати хоча б 60% від показника «чорної пʼятниці» 2021 року. «Купівельна спроможність впала, люди мігрували за кордон, і чимало клієнтів відклали придбання нової техніки до перемоги України», – пояснює Склонний. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні