Повітряні тривоги та постійні відключення світла внесли свої корективи у проведення «чорної пʼятниці» в 2022 році. Як найбільші ритейлери підготувалися до головного сейлу в умовах війни
«Продаж у четвертому кварталі – суттєва частка загального річного обсягу продажу, – говорить комерційний директор мережі Comfy Іван Павлік. – А Black Friday – одна з найважливіших складових цього високого сезону». Comfy провели опитування своїх клієнтів – понад 50% відповіли на запитання, чи очікують вони на Black Friday. Лише 15% заявили, що не планують нічого купувати в цей період.
У 2021 році на «чорну п’ятницю» українці планували придбати передусім одяг та взуття, побутову техніку, смартфони, подарунки й косметику, йдеться в дослідженні Kantar online TRACK. Повномасштабна війна внесла свої корективи. За даними внутрішнього дослідження від Comfy, 30% планують купити дрібну побутову техніку, 29% – павербанк або щось для блекауту, 23% – смартфон.
Ритейлери також адаптовують знижки «чорної пʼятниці» до війни. «Епіцентр» пропонує мінус 15–50% на ліхтарі, зарядні пристрої, буржуйки та термобілизну. «Розмір знижок у мережі порівняно з минулим роком суттєво не змінився, – розповіли Forbes у пресслужбі Ельдорадо. – У середньому 30–40%». Більшість магазинів продовжить свою роботу незважаючи на відсутність світла, запевняє комерційний директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Склонний.
Для прискорення отримання замовлень Comfy запустили безкоштовну доставку на будь-який поверх навіть за відсутності світла та непрацюючого ліфта. Rozetka збільшує кількість кур’єрів на час розпродажу і також пропонує доставку до дверей навіть при відключеннях.
У 2021 році 40% українців, опитаних маркетинговою компанією 4Serviсe, думали витрачати під час «чорної пʼятниці» 4000–10 000 грн. «Плануємо збільшити середній чек навіть з урахуванням максимальних знижок», – розповіли Forbes у пресслужбі «Ельдорадо». Минулого року під час «чорної пʼятниці» середній чек у мережі був понад 7000 грн.
«Фокстрот» планує продати хоча б 60% від показника «чорної пʼятниці» 2021 року. «Купівельна спроможність впала, люди мігрували за кордон, і чимало клієнтів відклали придбання нової техніки до перемоги України», – пояснює Склонний.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.