Мережа «Фокстрот». /фейсбук компанії
Категорія
Компанії
Дата

«Чорна п'ятниця» воєнного часу. Як Comfy, «Фокстрот», «Ельдорадо» та «Епіцентр» проводять головний розпродаж року

1 хв читання

Мережа «Фокстрот». Фото фейсбук компанії

Повітряні тривоги та постійні відключення світла внесли свої корективи у проведення «чорної пʼятниці» в 2022 році. Як найбільші ритейлери підготувалися до головного сейлу в умовах війни 

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

«Продаж у четвертому кварталі – суттєва частка загального річного обсягу продажу, – говорить комерційний директор мережі Comfy Іван Павлік. – А Black Friday – одна з найважливіших складових цього високого сезону». Comfy провели опитування своїх клієнтів – понад 50% відповіли на запитання, чи очікують вони на Black Friday. Лише 15% заявили, що не планують нічого купувати в цей період.

У 2021 році на «чорну п’ятницю» українці планували придбати передусім одяг та взуття, побутову техніку, смартфони, подарунки й косметику, йдеться в дослідженні Kantar online TRACK. Повномасштабна війна внесла свої корективи. За даними внутрішнього дослідження від Comfy, 30% планують купити дрібну побутову техніку, 29% – павербанк або щось для блекауту, 23% – смартфон.

Ритейлери також адаптовують знижки «чорної пʼятниці» до війни. «Епіцентр» пропонує мінус 15–50% на ліхтарі, зарядні пристрої, буржуйки та термобілизну. «Розмір знижок у мережі порівняно з минулим роком суттєво не змінився, – розповіли Forbes у пресслужбі Ельдорадо. – У середньому 30–40%». Більшість магазинів продовжить свою роботу незважаючи на відсутність світла, запевняє комерційний директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Склонний.

Для прискорення отримання замовлень Comfy запустили безкоштовну доставку на будь-який поверх навіть за відсутності світла та непрацюючого ліфта. Rozetka збільшує кількість кур’єрів на час розпродажу і також пропонує доставку до дверей навіть при відключеннях. 

У 2021 році 40% українців, опитаних маркетинговою компанією 4Serviсe, думали витрачати під час «чорної пʼятниці» 4000–10 000 грн. «Плануємо збільшити середній чек навіть з урахуванням максимальних знижок», – розповіли Forbes у пресслужбі «Ельдорадо». Минулого року під час «чорної пʼятниці» середній чек у мережі був понад 7000 грн.    

«Фокстрот» планує продати хоча б 60% від показника «чорної пʼятниці» 2021 року. «Купівельна спроможність впала, люди мігрували за кордон, і чимало клієнтів відклали придбання нової техніки до перемоги України», – пояснює Склонний. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні