Нинішній голова паливної компанії WOG Holding, ексміністр інфраструктури Андрій Пивоварський отримав статус обвинуваченого у справі про зловживання владою, про це він написав у Facebook.
Минулого року детективи НАБУ оголосили Пивоварському про підозру у зловживанні владою та службовим становищем, яке, за розрахунками правоохоронців, завдало державі понад $30 млн збитків.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Сьогодні я отримав статус обвинуваченого. Розпочинається новий етап в моїй справі, яка далі буде розглядатися в суді і я повинен буду довести, що я не винен», – повідомив він.
- Сторона обвинувачення інкримінує Пивоварському та його колишньому першому заступнику Володимиру Шульмейстеру «зловживання владою, тобто в умисному, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «ТІС – контейнерний термінал» та ТОВ «ТІС-руда» використання службовими особами влади всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом інтересам ДП «АМПУ».
- Він повідомив, що сторона обвинувачення стверджує, що «АМПУ» є постраждалою стороною, але ця сторона цивільний позов проти нього та Шульмейстера не подала.
- «Тепер мені потрібно буде доводити в суді, що підписавши рішення колегіального органу, Кабінету Міністрів, яке пройшло погодження всієї вертикалі виконавчої влади і було юстоване Міністерством юстиції, я не порушив закон», – написав він.
Контекст
У лютому 2023-го НАБУ і САП повідомили ексміністру інфраструктури України і його колишньому першому заступнику про підозру у зловживаннях, через які держава зазнала збитків на понад $30 млн. Йдеться про Андрія Пивоварського та Володимира Шульмейстера.
У НАБУ повідомили, що розслідування зловживань у Мінінфраструктури детективи розпочали восени 2019 року, для чого витребували матеріали з СБУ і Нацполіції, коли ті «намагались закрити відповідні провадження».
Відтоді НАБУ неодноразово зверталося до Кабміну, Мінюсту, Мінінфраструктури, ДП «АМПУ», аби вони припинили дію незаконної схеми, заявляють слідчі. Проте, наголошують в НАБУ, відомства не прислухались до аргументів бюро, не скасували протиправний наказ та не подали позови про повернення приватними компаніями безпідставно отриманих сум корабельного збору.
У положеннях наказу Мінінфраструктури від 24 липня 2015 року говориться про певні коефіцієнти, що вилучаються в рамках корабельного збору з суден, що входять в акваторію морського порту «Південний». Йдеться про причали № № 18- 22, які є безпосередньою власністю компаній «ТІС-Руда» і ТОВ «ТІС-КТ». При цьому на момент перевірки підприємств у їх власників були відсутні документи, які могли б підтвердити їх право власності на згадані причали порту «Південний», заявляли в НАБУ.
Пивоварський стверджує, що діяв у рамках закону. «Законом про порти чітко передбачено, що корабельний збір розподіляється між користувачем портової акваторії (у наведеному випадку це АМПУ) та власником операційної акваторії причалу (у цьому випадку це ТІС)», – написав увечері 22 лютого 2023-му Пивоварський.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.