Європейські сейлз-агенти продовжили співпрацю з російськими дистриб’юторами. Про це повідомляє Screendaily.
📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку
Ключові факти
- Щонайменше шість російських компаній беруть участь у цьогорічному Європейському кіноринку – одній із ключових подій кінофестивалю Берлінале, що дає простір для знайомства та співпраці кінопрофесіоналів із різних країн.
- Берлінале-2023 проходить під знаком солідарності з Україною через повномасштабну війну. Ще на початку вторгнення команда кінофестивалю оголосила, що не допустить до участі російські інституції, делегації та осіб, які підтримують політику Кремля. Водночас вона не бойкотує російських креаторів, бо переконана, що їхні роботи опозиційні до режиму влади.
- Серед російських компаній на цьогорічному кіноринку – Central Partnership, що займається дистрибуцією й виробництвом фільмів, а також входить до складу холдингу «Газпром-Медіа».
- Російські покупці платять дуже хороші гроші, каже один із німецьких сейлз-агентів, що бере участь у цьогорічному кіноринку. Він обіцяє, що працюватиме лише з російськими дистриб’юторами, яким довіряє та які тримаються якомога далі від «всього, що пов’язано з Путіним».
- Однак якщо фільм показують у Росії, його команда сплачує податок, який іде до державного бюджету країни-окупанта.
- «Продовження співпраці з Росією для нас рівнозначно тому, якби сейлз-агенти надсилають частину роялті Путіну для інвестицій у ракети, які летітимуть на нашу країну, – каже продюсер та гендиректор кінокомпанії «Артхаус Трафік» Денис Іванов. – Якщо західні компанії все ще ведуть бізнес у Росії, вони підтримують російську економіку, яка тепер повністю орієнтована на ведення війни». Російські бізнеси швидко адаптувалися, пише у пості Іванов.
- «У результаті частина незалежних міжнародних хітів в Україні насправді належить російському кінобізнесу, – пише Іванов. – На додаток активно ведуться перемовини (і навіть підписуються контракти) «на весь колишній СРСР» щодо проектів 2024–2025 років».
Контекст
Європейський кіноринок (European Film Market) Берлінського міжнародного кінофестивалю – одна з ключових подій для продюсерів, сейлз-агентів і дистриб’юторів різних країн. Захід позиціонує себе не просто як гнучкий ринок для торгівлі фільмами та аудіовізуальним контентом, а й як платформа для інновацій. Зазвичай у ньому беруть участь близько 10 000 кінопрофесіоналів.
Цьогоріч на EFM працює український стенд із каталогом українських продакшн-компаній, а також пройде пітчинг Одеського міжнародного кінофестивалю.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.