Категорія
Новини
Дата

Rolex вперше почне сертифікувати вживані годинники як оригінальні

1 хв читання

Швейцарський бренд Rolex почне видавати сертифікати справжності авторизованим дилерам, що продають старі годинники бренду. Це дозволить компанії краще контролювати свою продукцію і струсить ринок старих дорогих годинників вартістю $20 млрд, пише Bloomberg.

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Ключові факти

  • Швейцарський дилер Bucherer стане першим, хто почне продавати старі годинники Rolex, сертифіковані компанією як справжні, в магазинах по всій Європі, йдеться на сайті Rolex. Інші авторизовані дилери Rolex зможуть взяти участь у програмі навесні 2023 року. Rolex заявила, що сертифікуватиме лише годинники, яким щонайменше три роки.
  • Перехід до аутентифікації власного уживаного годинника знаменує собою значне зрушення для Rolex, чиї годинники домінують у продажах у дилерів та в інтернеті. За прогнозами Deloitte, до 2030 року ринок розкішних старих годинників виросте до $35 млрд.
Rolex вперше почне сертифікувати вживані годинники як оригінальні /Фото 1

Сертифікат від Rolex, фото: Rolex

Rolex вперше почне сертифікувати вживані годинники як оригінальні /Фото 2

Сертифікат від Rolex, фото: Rolex

Попередній слайд
Наступний слайд
  • Раніше Rolex не брав участі в аутентифікації або відстеженні своїх продуктів після того, як вони були продані дилерською мережею. Програма також допоможе захиститися від підробок. Неавторизовані дилери, які продають годинники особисто і через інтернет, а також аукціонні будинки, не зможуть отримати сертифікати.
  • Дрібніші конкуруючі бренди, зокрема Vacheron Constantin і Zenith, продають сертифіковані годинники у своїх бутиках, як і незалежні бренди, такі як H. Moser & Cie і MB&F.
  • У деяких випадках у межах програми авторизовані дилери, ймовірно, будуть продавати сертифіковані годинники за вищими цінами, ніж нові, що пропонуються в роздріб. Моделі, зокрема Rolex Submariner, Daytona та GMT, зазвичай продаються з надбавкою до роздрібних цін, оскільки роздрібний попит перевищує пропозицію.
  • За оцінками Morgan Stanley, Rolex – найбільший швейцарський бренд, що виробляє близько 1 млн годинників на рік з річним обсягом продажів близько 8 млрд швейцарських франків ($8,5 млрд) і часткою ринку, близькою до 29%.

Контекст

Покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд наступного року як мінімум на 3–8%.

Хоча люксові речі не захищені від рецесії, вони краще підготовлені до фінансових потрясінь, ніж під час фінансової кризи 2008–2009 років. Це повʼязано з тим, що наразі продажі більшою мірою сконцентровані серед надбагатих людей, на чиї доходи навряд чи вплине економічний спад.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд