Швейцарський бренд Rolex почне видавати сертифікати справжності авторизованим дилерам, що продають старі годинники бренду. Це дозволить компанії краще контролювати свою продукцію і струсить ринок старих дорогих годинників вартістю $20 млрд, пише Bloomberg.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- Швейцарський дилер Bucherer стане першим, хто почне продавати старі годинники Rolex, сертифіковані компанією як справжні, в магазинах по всій Європі, йдеться на сайті Rolex. Інші авторизовані дилери Rolex зможуть взяти участь у програмі навесні 2023 року. Rolex заявила, що сертифікуватиме лише годинники, яким щонайменше три роки.
- Перехід до аутентифікації власного уживаного годинника знаменує собою значне зрушення для Rolex, чиї годинники домінують у продажах у дилерів та в інтернеті. За прогнозами Deloitte, до 2030 року ринок розкішних старих годинників виросте до $35 млрд.
- Раніше Rolex не брав участі в аутентифікації або відстеженні своїх продуктів після того, як вони були продані дилерською мережею. Програма також допоможе захиститися від підробок. Неавторизовані дилери, які продають годинники особисто і через інтернет, а також аукціонні будинки, не зможуть отримати сертифікати.
- Дрібніші конкуруючі бренди, зокрема Vacheron Constantin і Zenith, продають сертифіковані годинники у своїх бутиках, як і незалежні бренди, такі як H. Moser & Cie і MB&F.
- У деяких випадках у межах програми авторизовані дилери, ймовірно, будуть продавати сертифіковані годинники за вищими цінами, ніж нові, що пропонуються в роздріб. Моделі, зокрема Rolex Submariner, Daytona та GMT, зазвичай продаються з надбавкою до роздрібних цін, оскільки роздрібний попит перевищує пропозицію.
- За оцінками Morgan Stanley, Rolex – найбільший швейцарський бренд, що виробляє близько 1 млн годинників на рік з річним обсягом продажів близько 8 млрд швейцарських франків ($8,5 млрд) і часткою ринку, близькою до 29%.
Контекст
Покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд наступного року як мінімум на 3–8%.
Хоча люксові речі не захищені від рецесії, вони краще підготовлені до фінансових потрясінь, ніж під час фінансової кризи 2008–2009 років. Це повʼязано з тим, що наразі продажі більшою мірою сконцентровані серед надбагатих людей, на чиї доходи навряд чи вплине економічний спад.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.