Категорія
Новини
Дата

Сервіс доставки Glovo залучив €450 млн інвестицій. У раунді взяв участь український фонд GR Capital

Іспанський сервіс доставки Glovo залучив €450 млн інвестицій. Це рекордний раунд фінансування для стартапів з Іспанії, пише TechCrunch.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Раунд фінансування очолили інвестиційні фонди Lugard Road Capital і Luxor Capital Group. Також серед інвесторів опинилися Delivery Hero, Drake Enterprises і GP Bullhound.
  • Ще одним учасником раунду став український фонд GR Capital, розповіли Forbes у компанії. Вперше він проінвестував у Glovo в липні 2018 року.
  • Сервіс використає кошти на розширення своєї послуги q-commerce – доставки товарів міським споживачам за 30 хвилин або менше. Таким чином, компанія прагне стати лідером на 20 ринках, де вона наразі працює.
  • Також Glovo планує розширити команду з 300 до 500 спеціалістів для роботи в штаб-квартирі в Барселоні та у технічних центрах в Мадриді й Варшаві (Польща).
  • До кінця 2021 року компанія націлена досягти позначки в 200 магазинів, відкривши нові dark stores у Валенсії, Римі, Порту й Бухаресті.
  • Напередодні пандемії, у грудні 2019 року, Glovo залучила $166 млн. Тоді сервіс оцінили у $1,18 млрд.

Контекст

Попит на доставку різко зріс із початком пандемії COVID-19. Унаслідок цього компанії з доставки користуються великим попитом серед інвесторів. Так, у ході раунду фінансування американський сервіс доставки продуктів Instacart оцінили в $39 млрд. Це дозволило йому стати другим із найдорожчих стартапів у США.

Цього тижня британський сервіс доставки Deliveroo зібрав $2,1 млрд у ході дебюту на Лондонській фондовій біржі. Компанія оцінювалась у понад $10 млрд.

Однак вартість паперів після початку торгової сесії на біржі впала на 30%, а капіталізація склала $7,38 млрд, пише Reuters.

Український ринок доставки збільшився 2020 року в шість-сім разів у порівнянні з показниками попереднього року, пише AIN.UA. Зокрема, доставка Glovo з супермаркетів зросла майже в 15 разів. В Україні сервіс Glovo було запущено в жовтні 2018 року.

Активно розвивається український сервіс доставки їжі Rocket. Наприкінці 2020 року компанія оголосила про початок роботи на Кіпрі. Ця країна стала першою в рамках міжнародної експансії компанії – цього року Rocket планує почати роботу в Нідерландах і низці європейських країн.

Інвестиція GR Capital

У фонді не розкрили, скільки проінвестували в рамках нового раунду Glovo. Повідомляється лише, що сумма перевищує розмір першої інвестиції. Зважаючи на попередню активність GR Capital, можливо, йдеться про €3–10 млн. «У компанії є чіткий план зростання оцінки до €10 млрд у наступні два-три роки, ми його підтримуємо», – розповів партнер GR Capital Сергій Кравець.

Фонд не планує продавати свою частку та не зважає на невдале розміщення конкурентів із Deliveroo на біржі. «Результати Deliveroo зумовлені в основному короткостроковими факторами, які не стосуються самого бізнесу, – розповідає Кравець. – На наше середньострокове рішення щодо Glovo це не впливає».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні