Іспанський сервіс доставки Glovo залучив €450 млн інвестицій. Це рекордний раунд фінансування для стартапів з Іспанії, пише TechCrunch.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Раунд фінансування очолили інвестиційні фонди Lugard Road Capital і Luxor Capital Group. Також серед інвесторів опинилися Delivery Hero, Drake Enterprises і GP Bullhound.
- Ще одним учасником раунду став український фонд GR Capital, розповіли Forbes у компанії. Вперше він проінвестував у Glovo в липні 2018 року.
- Сервіс використає кошти на розширення своєї послуги q-commerce – доставки товарів міським споживачам за 30 хвилин або менше. Таким чином, компанія прагне стати лідером на 20 ринках, де вона наразі працює.
- Також Glovo планує розширити команду з 300 до 500 спеціалістів для роботи в штаб-квартирі в Барселоні та у технічних центрах в Мадриді й Варшаві (Польща).
- До кінця 2021 року компанія націлена досягти позначки в 200 магазинів, відкривши нові dark stores у Валенсії, Римі, Порту й Бухаресті.
- Напередодні пандемії, у грудні 2019 року, Glovo залучила $166 млн. Тоді сервіс оцінили у $1,18 млрд.
Контекст
Попит на доставку різко зріс із початком пандемії COVID-19. Унаслідок цього компанії з доставки користуються великим попитом серед інвесторів. Так, у ході раунду фінансування американський сервіс доставки продуктів Instacart оцінили в $39 млрд. Це дозволило йому стати другим із найдорожчих стартапів у США.
Цього тижня британський сервіс доставки Deliveroo зібрав $2,1 млрд у ході дебюту на Лондонській фондовій біржі. Компанія оцінювалась у понад $10 млрд.
Однак вартість паперів після початку торгової сесії на біржі впала на 30%, а капіталізація склала $7,38 млрд, пише Reuters.
Український ринок доставки збільшився 2020 року в шість-сім разів у порівнянні з показниками попереднього року, пише AIN.UA. Зокрема, доставка Glovo з супермаркетів зросла майже в 15 разів. В Україні сервіс Glovo було запущено в жовтні 2018 року.
Активно розвивається український сервіс доставки їжі Rocket. Наприкінці 2020 року компанія оголосила про початок роботи на Кіпрі. Ця країна стала першою в рамках міжнародної експансії компанії – цього року Rocket планує почати роботу в Нідерландах і низці європейських країн.
Інвестиція GR Capital
У фонді не розкрили, скільки проінвестували в рамках нового раунду Glovo. Повідомляється лише, що сумма перевищує розмір першої інвестиції. Зважаючи на попередню активність GR Capital, можливо, йдеться про €3–10 млн. «У компанії є чіткий план зростання оцінки до €10 млрд у наступні два-три роки, ми його підтримуємо», – розповів партнер GR Capital Сергій Кравець.
Фонд не планує продавати свою частку та не зважає на невдале розміщення конкурентів із Deliveroo на біржі. «Результати Deliveroo зумовлені в основному короткостроковими факторами, які не стосуються самого бізнесу, – розповідає Кравець. – На наше середньострокове рішення щодо Glovo це не впливає».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.