Категорія
Новини
Дата

«Сільпо» планує купити мережу супермаркетів «Фуршет»

1 хв читання

Fozzy Group, якій належить мережа супермаркетів «Сільпо» та «Фора», запросила в Антимонопольного комітету України (АМКУ) дозвіл на набуття контролю над активами ритейлової групи «Фуршет».

Ключові факти

  • «Сільпо-Фуд» планує придбати контроль над об'єктами нерухомості, обладнанням і товарними залишками, які в сукупності забезпечують здійснення роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту і які знаходяться у групи «Фуршет» на праві власності та користування.
  • Згідно з інформацією на сайті «Фуршет», наразі до мережі входять 25 магазинів у різних регіонах країни, у тому числі 11 у Києві.
  • Єдиним акціонером «Фуршет» є компанія Anthousa Limited (Велика Британія) зі статутним капіталом 2 млн грн, наглядову раду якої очолює депутат Київради Ігор Баленко, пише Інтерфакс-Україна.

Контекст

18 січня Господарський суд Дніпропетровської області розпочав процедуру банкрутства дочірнього підприємства «Рітейл Центр», якому належить мережа «Фуршет». Крім того, суд ввів мораторій на всі виплати кредиторам.

Приводом для початку процедури банкрутства став позов від фінансової компанії «Фінворк». «Рітейл Центр» заборгував їй понад 7,8 млн грн.

Загальна сума заборгованості за кредитами «Фуршету» на початок 2014 року становила близько $160 млн, пише БізнеЦензор. На кінець 2017 року власник мережі Ігор Баленко зумів домовитися про реструктуризацію, борг компанії скоротився до $39 млн.

Колишній CEO «Фуршету» Євген Кулинич зазначав Liga.net, що купувати у підприємства практично нічого, всі приміщення брали в оренду.

Важливі цифри

За показниками виручки «Фуршет» останній раз входив у десятку найбільших продовольчих ритейлерів 2017-го, пише Liga.net. Тоді оборот компанії становив 4,1 млрд грн на рік. За три роки він скоротився приблизно на 20%. 2019 року вона зайняла 16-те місце в списку продритейлерів із виручкою в 3,3 млрд грн. У лідера АТБ – понад 100 млрд грн.

Довідка

Fozzy Group - один із найбільших українських ритейлерів із понад 690 торговими точками на всій території країни. Станом на 2019 рік загальна площа його магазинів перевищувала 1 млн кв. м. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети «Сільпо», оптові гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, магазини біля будинку «Фора», дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд