Влада США планує заборонити продаж антивірусного програмного забезпечення російської «Лабораторії Касперського», пише Reuters з посиланням на джерело. Очікується, що про запровадження санкцій адміністрація Джо Байдена оголосить в четвер, 20 червня.
Заборона на продаж ПЗ від «Лабораторії Касперського» у США завдасть удару по репутації компанії й дасть змогу зменшити її закордонні продажі.
Деталі
- Влада США встановила тісні звʼязки «Лабораторії Касперського» з російським урядом. Доступ російської компанії до програмного забезпечення компʼютерних систем у США є величезним ризиком, зазначив співрозмовник агентства.
- За його словами, російська компанія може викрадати конфіденційну інформацію з компʼютерів у США, встановлювати шкідливе програмне забезпечення або приховувати критичні оновлення.
- Така позиція влади показує, що в США хочуть уникнути будь-яких ризиків російських кібератак. Заборона на продаж програмного забезпечення від «Лабораторії Касперського» у США завдасть удару по репутації компанії й допоможе знизити її закордонні продажі, розповіли виданню ще два джерела, знайомі з ситуацією.
- Санкції щодо «Лабораторії Касперського», які охоплюють завантаження оновлень, перепродаж і ліцензування продукту, набувають чинності 29 вересня, щоб у компаній був час знайти альтернативу.
- Якщо Мінторг США запровадить санкції проти іноземних підрозділів «Лабораторії Касперського», то це може порушити ланцюжок поставок виробника, якщо лише проти російських – то це несе лише репутаційні ризики, зазначає агентство.
Контекст
Міністерство внутрішньої безпеки США у 2017 році заборонило використовувати антивірусний продукт від «Лабораторії Касперського» в державних структурах. Відомство зазначало, що антивірус «Касперського» має звʼязки з російською розвідкою, а законодавство РФ дозволяє спецслужбам примушувати виробника програмного забезпечення до надання допомоги в перехопленні повідомлень.
«Лабораторія Касперського», якою управляє британська холдингова компанія, що має представництво у штаті Массачусетс, повідомила в корпоративному звіті, що за 2022 рік отримала дохід у $752 млн від понад 220 000 корпоративних клієнтів у близько 200 країнах світу.
На сайті компанії серед клієнтів, зокрема, вказані італійський виробник автомобілів Piaggio, іспанський дистрибютор німецького концерну Volkswagen, Олімпійський комітет Катару.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.