Найбільша мережа кавʼярень Starbucks залишить російський ринок через майже 15 років роботи. Про це пише Reuters.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Starbucks має 130 точок у Росії, що повністю належать і керуються її ліцензіатом Alshaya Group, в якій працює близько 2000 співробітників.
- Компанія не надала подробиць щодо фінансових наслідків виходу.
- Російське ЗМІ Sota Vision також повідомляє, що Starbucks закриває свою російську юридичну особу.
Контекст
На початку березня Starbucks закрила свої торгові точки й призупинила всю комерційну діяльність у Росії, включаючи доставку своєї продукції в країну. Тоді Starbucks, яка відкрила свій перший магазин у Росії в 2007 році, заявила, що продовжить підтримувати там своїх співробітників, у тому числі платити їм зарплати протягом шести місяців.
16 травня компанія McDonaldʼs заявила, що розпочала процес продажу свого російського бізнесу, який охоплює 850 ресторанів, у яких працює 62 000 людей.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.