Найбільша мережа кавʼярень Starbucks залишить російський ринок через майже 15 років роботи. Про це пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Starbucks має 130 точок у Росії, що повністю належать і керуються її ліцензіатом Alshaya Group, в якій працює близько 2000 співробітників.
- Компанія не надала подробиць щодо фінансових наслідків виходу.
- Російське ЗМІ Sota Vision також повідомляє, що Starbucks закриває свою російську юридичну особу.
Контекст
На початку березня Starbucks закрила свої торгові точки й призупинила всю комерційну діяльність у Росії, включаючи доставку своєї продукції в країну. Тоді Starbucks, яка відкрила свій перший магазин у Росії в 2007 році, заявила, що продовжить підтримувати там своїх співробітників, у тому числі платити їм зарплати протягом шести місяців.
16 травня компанія McDonaldʼs заявила, що розпочала процес продажу свого російського бізнесу, який охоплює 850 ресторанів, у яких працює 62 000 людей.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.