Категорія
Новини
Дата

Світовий виробник алкоголю Pernod Ricard продає свої винні бренди

1 хв читання

Французька компанія Pernod Ricard погодилася продати більшу частину свого винного портфеля власнику австралійської Accolade Wines, пише Financial Times. Угода дасть змогу компанії зосередитися на виробництві преміальних міцних спиртних напоїв і шампанського.

Популярність вина знижується порівняно з пивом і міцними напоями на західних ринках в останні роки.

⚡️ Ексклюзивний спікер на Саміті СЕО: Грег Маккеон, автор бестселерів «Есенціалізм» та «Без зусиль». Ви дізнаєтеся, як досягати більшого, роблячи менше, і зберігати продуктивність у світі, де вигорання стало нормою. Долучайтеся до саміту вже 1 листопада за посиланням.

Ключові факти

  • Французький виробник напоїв планує продати кілька виноградників і відомі бренди, такі як Jacobʼs Creek, Campo Viejo та St Hugo, консорціуму інвесторів Australian Wine Holdco Ltd. 
  • Фінансові подробиці угоди не розголошуються.
  • Власник горілки Absolut та віскі Jameson заявив, що продаж дасть йому змогу «ще більше зміцнити стратегію преміалізації та спрямувати ресурси на портфель преміальних міжнародних брендів міцних спиртних напоїв і шампанського, які стимулюють зростання його бізнесу».
  • Australian Wine Holdco – це консорціум, підтримуваний Bain Capital, Intermediate Capital Group, Capital Four, Sona Asset Management і Samuel Terry Asset Management.
  • Угода підлягає схваленню регулюючих органів і, як очікується, буде закрита у першій половині 2025 року.

Контекст

Винний бізнес Pernod Ricard є часткою доходів групи, що скорочується і становила всього 4% продажів минулого року. Це контрастує з міцними напоями, які демонструють стрімке зростання завдяки попиту споживачів на шотландське та ірландське віскі, бренді та горілку. 

Раніше Pernod Ricard повідомила про падіння продажів вина у третьому кварталі, в основному через спад у США та Великій Британії. Угода слідує тенденції продажу активів в алкогольній галузі. Зокрема, конкуренти, такі як Diageo, теж позбавляються непрофільного пива, нішевих брендів спиртних напоїв і винного бізнесу, що повільно зростає.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд