Французька компанія Pernod Ricard погодилася продати більшу частину свого винного портфеля власнику австралійської Accolade Wines, пише Financial Times. Угода дасть змогу компанії зосередитися на виробництві преміальних міцних спиртних напоїв і шампанського.
Популярність вина знижується порівняно з пивом і міцними напоями на західних ринках в останні роки.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Французький виробник напоїв планує продати кілька виноградників і відомі бренди, такі як Jacobʼs Creek, Campo Viejo та St Hugo, консорціуму інвесторів Australian Wine Holdco Ltd.
- Фінансові подробиці угоди не розголошуються.
- Власник горілки Absolut та віскі Jameson заявив, що продаж дасть йому змогу «ще більше зміцнити стратегію преміалізації та спрямувати ресурси на портфель преміальних міжнародних брендів міцних спиртних напоїв і шампанського, які стимулюють зростання його бізнесу».
- Australian Wine Holdco – це консорціум, підтримуваний Bain Capital, Intermediate Capital Group, Capital Four, Sona Asset Management і Samuel Terry Asset Management.
- Угода підлягає схваленню регулюючих органів і, як очікується, буде закрита у першій половині 2025 року.
Контекст
Винний бізнес Pernod Ricard є часткою доходів групи, що скорочується і становила всього 4% продажів минулого року. Це контрастує з міцними напоями, які демонструють стрімке зростання завдяки попиту споживачів на шотландське та ірландське віскі, бренді та горілку.
Раніше Pernod Ricard повідомила про падіння продажів вина у третьому кварталі, в основному через спад у США та Великій Британії. Угода слідує тенденції продажу активів в алкогольній галузі. Зокрема, конкуренти, такі як Diageo, теж позбавляються непрофільного пива, нішевих брендів спиртних напоїв і винного бізнесу, що повільно зростає.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.