Категорія
Новини
Дата

Tesla втрачає ринок Європи: продажі авто у лютому обвалилися на 44%

1 хв читання

Продажі електромобілів Tesla у Європі в лютому впали на 44% порівняно з тим самим місяцем 2024 року. Компанія поступилася Volkswagen, BMW та китайським конкурентам, пише Reuters з посиланням на дані JATO Dynamics. Частка ринку Tesla знизилася до 9,6% – це найгірший показник для лютого за останні п’ять років.

Отримуйте інсайти, що дають перевагу: підпишіться на Forbes Digital та завжди будьте на крок попереду у світі бізнесу.

Від 49 грн на місяць!

Деталі 

  • У лютому Tesla продала менше 16 000 електромобілів у 25 країнах ЄС, Великій Британії, Норвегії та Швейцарії. Водночас Volkswagen збільшив продажі електрокарів на 180% – майже до 20 000 авто. 
  • BMW та Mini разом реалізували близько 19 000 електромобілів. 
  • Китайські бренди також випередили Tesla: BYD наростив продажі на 94% (до понад 4000 авто), Polestar – на 84% (понад 2000). Xpeng продав понад 1000 машин, Leapmotor – майже 900. 
  • Водночас продажі електромобілів Volvo (Geely) і MG (SAIC) знизилися на 30% і 67% відповідно.
  • Загалом у лютому продажі нових авто в Європі впали на 3%, але реєстрації електромобілів зросли на 25%.
  • Посилення конкуренції, завершення випуску поточної версії Model Y і політична активність Ілона Маска – головні причини падіння продажів Tesla в Європі, зазначив аналітик JATO Dynamics Феліпе Муньйос.

Контекст

Політична позиція Ілона Маска, особливо його близькість до Дональда Трампа, відлякує клієнтів Tesla: люди позбуваються своїх машин, а попит знижується, що загрожує становищу компанії на ринку електромобілів.

Tesla довго асоціювалася з ідеєю екологічного майбутнього завдяки баченню Маска про чисту енергетику. Його сміливий підхід до бізнесу та великі плани притягували покупців і інвесторів.

Але з 2020 року Маск дедалі частіше коментує політичні події — від невдоволення карантином до відкритої підтримки Трампа. Пожертва у $250 млн на кампанію Трампа лише посилила невдоволення серед клієнтів і працівників Tesla.

У США продажі компанії падають у ліберальних штатах, як-от Нью-Йорк і Каліфорнія, але зростають у консервативних – Неваді та Юті. В Європі обурення викликала підтримка Маском німецької партії AfD, яка не визнає кліматичних змін, що вдарило по настроях клієнтів і працівників берлінського заводу.

До політичних проблем додаються ринкові виклики: конкуренція посилюється, модельний ряд застаріває, якість машин викликає сумніви, а ціни на вживані авто падають.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні