Виробник упаковки для харчових продуктів Tetra Pak відмовиться від випуску упаковки для вин і напоїв об'ємом два літри, повідомляє російський «Коммерсантъ». Компанія переорієнтує закупівлю сировини у російський заводів та Китаю.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- Tetra Pak призупиняє виробництво та продаж упаковки для вина та прохолодних напоїв, окрім соків. Натомість вона збільшить упаковку для соціально значущих продуктів: молока та дитячого харчування.
- Компанія домовиться про закупівлю картона з російським заводом. Альтернативу деяким іншим компонентам Tetra Pak може знайти у Китаї.
- Після початку війни в Україні, ряд російських компаній зробили запаси упаковки для харчових продуктів на декілька місяців уперед. Компанії боялися дефіциту через девальвацію рубля та проблеми з логістикою.
- Російські виробники, які закуповують продукцію у Tetra Pak, планують шукати альтернативу або випускати більше продукції в тарі. Також вони хочуть скасовувати знижки і піднімати ціни.
Контекст
Tetra Pak називає свій завод у підмосковському населеному пункті Лобне найбільшим підприємством у Східній Європі. Загалом в РФ компанія встановила більше 500 ліній, а продукцію компанію споживає PepsiCo, Coca-Cola HBC та Danone.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.