Категорія
Новини
Дата

Tickets.ua йде з ринку Туреччини. СЕО компанії пояснив причини

1 хв читання

Український тревел-агрегатор Tickets.ua, присутній в 104 країнах, перебуває у процесі згортання бізнесу в Туреччині, повідомив CEO та співвласник компанії Андрій Інгульський в інтерв’ю Forbes Ukraine. Ключовою причиною виходу з ринку стала девальвацію місцевої валюти.

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Ключові факти

  • Нестабільність турецької ліри призводить до значних фінансових втрат компанії на цьому ринку, пояснив Інгульський. «Увесь виторг фактично «з’їдає» девальвація», – каже він.  
  • За його словами, попри значні обсяги продажів через валютну нестабільність компанії складно вести бізнес. «Порахувавши прибуток і втрати, виходимо в нуль», – каже СЕО Tickets.ua. 
  • Туреччина – щонайменше другий великий ринок, з якого йде українська компанія. У 2020 році Tickets.ua вийшли на ринок Китаю, повідомив Інгульський. Але у тому ж році ухвалили рішення йти з нього. «Надто зарегульований, малотранзакційний і локалізований ринок», – зазначив СЕО.  
  • За його словами, у Китаї потрібно багато вкладати в інфраструктуру, щоб витримати навантаження. 
  • У середньому вихід на новий ринок коштує Tickets.ua €50 000-300 000, за оцінкою Інгульського. 

Контекст

Онлайн-сервіс з купівлі квитків Tickets.ua у 2008-му році заснували львівʼяни Андрій Інгульський та Сергій Кравець. Сервіс бронював авіаквитки, заробляючи на комісії і власній націнці. У 2013-му компанія почала експансію, тому через два роки створила холдинг TTN в Австрії, під парасолькою якого обʼєднла всі іноземні «дочки». 

На середину 2025-го Інгульському та Кравцю (через автрійський холдинг TTN, де у кожного по 50%) належить 49% Tickets.ua. Решта 51% у Tickets.ua належить фонду ATEY. Його засновник і власник – Андрій Солтис, згідно з YouControl.

Нині сервіс компанії доступний на понад 100 ринках та має близько 10 млн відвідувачів сайту на місяць по всьому світу. 

Продаж авіаквитків приносить компанії 40% виторгу, розповів Інгульський. Компанія також почала продавати автобусні та залізничні квитки і вводити додаткові сервіси, як от організація відряджень для великого бізнесу. У 2024-му виторг TTN – €200 млн, каже Інгульський. Це втричі менше, ніж у допандемійному 2019-му. 

У червні компанія запустила покупку квитків частинами у партнерстві з monobank. Як Tickets.ua на ходу перебудовує бізнес, щоб зростати – читайте в інтерв’ю CEO Андрія Інгульського для Forbes Ukraine.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні