Категорія
Новини
Дата

Тігіпко продав аптечний бізнес TAS іншій мережі аптек «Мед-Сервіс», – НВ

Бізнесмен Сергій Тігіпко продав свій аптечний бізнес компанії, яка володіє мережею аптек «Мед-Сервіс» підприємця Олега Токарева. Причиною продажу стала відсутність великого прибутку, пише НВ Бізнес з посиланням на джерела.

Ключові факти

  • На сайті «Мед-Сервісу» вже можна знайти перелік аптек TAS, якими тепер володіє компанія.
  • За оцінкою одного з інвестбанкірів, сума угоди могла становити $5−6 млн.
  • Аптечний ринок не приносить великого прибутку, тому один зі шляхів розвитку для великих гравців – концентрація, зазначив керівник аналітичного департаменту інвестиційної компанії Concorde Capital Олександр Паращій.
  • За словами керуючого партнера інвестиційної компанії Atlas Advisors Олексія Ращупкіна, дохідність аптечного бізнесу знизилася до 2%, і деяким компаніям вести справи стало невигідно. Натомість комерційна нерухомість може приносити в п’ять-десять разів більше, додав експерт.

Контекст

До продажу аптек TAS Тігіпко інвестував у розвиток аптечного бізнесу. 2019 року придбав активи конкурента – мережу з 30 обʼєктів «Космо» – в інвестиційної компанії SigmaBleyzer. TAS вдалося наростити кількість обʼєктів до 143. Однак після реструктуризації аптечна мережа TAS «схудла» до 100 аптек, розташованих переважно в Києві та області, а 2020 року було прийнято рішення продати цей бізнес.

Переговори проводилися з групою компаній «Епіцентр», яка також відкриває свої аптеки. Окрім того, актив пропонували купити мережі аптек «Доброго Дня».

Аптеки TAS стали першим активом Тігіпка, який він продав з 2014 року. Раніше він лише інвестував. 2019-го група TAS купила завод Кузня на Рибальському у Петра Порошенка та Ігоря Кононенка за $300 млн, раніше банк ВіЕс і Універсал Банк, страхову компанію «ЕйгонЛайф Україна», забудовника «Білдінг Інвест Груп», готель Radisson Blu Hotel Kyiv Podil.

Довідка

Мережу «Мед-Сервіс» Олег Токарев розвиває з 1995 року. В кінці 1990-х компанія створила свій девелоперський підрозділ, який зайнявся будівництвом окремих будівель і реконструкцією приміщень під аптеки в різних містах країни. Зараз мережа нараховує 350 аптек, а після проведення ребрендингу їхня кількість має зрости до 450.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Спеціальний воєнний випуск Forbes до Дня Незалежності

Спеціальний воєнний випуск Forbes до Дня Незалежності

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні