TikTok реструктурував свій бізнес електронної комерції, прагнучи вийти на західні ринки, пише Financial Times. Китайська група щосили намагається експортувати свою модель покупок у прямому ефірі за межі батьківщини.
Ключові факти
- Співробітники в Бразилії, які працюють над запуском TikTok Shop, торгового майданчика соцмережі, переміщаються на ринки, де ця послуга вже була представлена, наприклад, у Великій Британії, США та Південно-Східній Азії, за словами джерел, знайомих із реструктуризацією.
- За даними інформаторів, тих, хто працював над впровадженням сервісу в Іспанії, переводять до Лондона на тлі ширшої перестановки керівних посад у верхівці європейського бізнесу.
- Власник групи, пекінська компанія ByteDance, запустила TikTok Shop у Великій Британії в 2021 році, яка стала першим ринком за межами Азії. Сервіс дозволяє брендам та інфлюенсерам показувати товари для покупки у відео або ж проводити продажі у прямому ефірі. У той час, як модель електронної комерції в соціальних мережах була надзвичайно успішною в Азії, TikTok Shop зіткнувся з проблемами в інших місцях, зокрема, не зумівши отримати повну підтримку західних споживачів та авторів контенту.
- Прагнучи вийти на ринки за межами Китаю, TikTok призупинив свої плани міжнародної експансії, щоб переорієнтуватися на країни, де вже працює його сервіс електронної комерції.
- За словами джерел, зміна стратегії TikTok призвела до реструктуризації операцій електронної комерції в Європі в середині квітня. Всім співробітникам, які працюють в Іспанії, сказали, що вони не можуть залишатися там і повинні будуть переїхати до Лондона.
Контекст
ByteDance, материнська компанія TikTok, сподівається перетворити соціальну комерцію на велике джерело доходу на західних ринках, оскільки ця модель виявилася прибутковою у спорідненому додатку Douyin.
За словами двох інвесторів, прибуток ByteDance до відрахування відсотків, податків, зносу та амортизації зріс на 79% і склав близько $25 млрд у 2022 році.
Водночас онлайн-покупки, коли користувачі можуть придбати товари у продавців під час прямої трансляції та які є надзвичайно популярним форматом в Азії, схоже, не знаходять відгуків у західних споживачів. Кілька джерел зазначили, що більшість доходів від TikTok Shop у Великій Британії надходить від завантажених відеозаписів, які повʼязують певні продукти, а не від прямих трансляцій з продажу товарів.
Компанія додала, що ще не визначила жодних планів чи дати запуску магазину TikTok за межами Великої Британії, США та Південно-Східної Азії, «продовжуючи оцінювати можливості для подальшого міжнародного розширення».
Нещодавно видання The Wall Street Journal писало, що ByteDance відклала розгортання своєї торгової платформи в США, оскільки побоювання щодо майбутнього додатка для обміну відео стримують продавців. У компанії це спростували і заявили, що запуск у США не був відкладений і компанія «рада» продовжити розширення тестування TikTok Shop в країні.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.