Категорія
Новини
Дата

TikTok проводить реструктуризацію підрозділу електронної комерції, щоб переорієнтуватися на Велику Британію та США

TikTok реструктурував свій бізнес електронної комерції, прагнучи вийти на західні ринки, пише Financial Times. Китайська група щосили намагається експортувати свою модель покупок у прямому ефірі за межі батьківщини.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Співробітники в Бразилії, які працюють над запуском TikTok Shop, торгового майданчика соцмережі, переміщаються на ринки, де ця послуга вже була представлена, наприклад, у Великій Британії, США та Південно-Східній Азії, за словами джерел, знайомих із реструктуризацією.
  • За даними інформаторів, тих, хто працював над впровадженням сервісу в Іспанії, переводять до Лондона на тлі ширшої перестановки керівних посад у верхівці європейського бізнесу.
  • Власник групи, пекінська компанія ByteDance, запустила TikTok Shop у Великій Британії в 2021 році, яка стала першим ринком за межами Азії. Сервіс дозволяє брендам та інфлюенсерам показувати товари для покупки у відео або ж проводити продажі у прямому ефірі. У той час, як модель електронної комерції в соціальних мережах була надзвичайно успішною в Азії, TikTok Shop зіткнувся з проблемами в інших місцях, зокрема, не зумівши отримати повну підтримку західних споживачів та авторів контенту.
  • Прагнучи вийти на ринки за межами Китаю, TikTok призупинив свої плани міжнародної експансії, щоб переорієнтуватися на країни, де вже працює його сервіс електронної комерції. 
  • За словами джерел, зміна стратегії TikTok призвела до реструктуризації операцій електронної комерції в Європі в середині квітня. Всім співробітникам, які працюють в Іспанії, сказали, що вони не можуть залишатися там і повинні будуть переїхати до Лондона.

Контекст

ByteDance, материнська компанія TikTok, сподівається перетворити соціальну комерцію на велике джерело доходу на західних ринках, оскільки ця модель виявилася прибутковою у спорідненому додатку Douyin. 

За словами двох інвесторів, прибуток ByteDance до відрахування відсотків, податків, зносу та амортизації зріс на 79% і склав близько $25 млрд у 2022 році.

Водночас онлайн-покупки, коли користувачі можуть придбати товари у продавців під час прямої трансляції та які є надзвичайно популярним форматом в Азії, схоже, не знаходять відгуків у західних споживачів. Кілька джерел зазначили, що більшість доходів від TikTok Shop у Великій Британії надходить від завантажених відеозаписів, які повʼязують певні продукти, а не від прямих трансляцій з продажу товарів.

Компанія додала, що ще не визначила жодних планів чи дати запуску магазину TikTok за межами Великої Британії, США та Південно-Східної Азії, «продовжуючи оцінювати можливості для подальшого міжнародного розширення».

Нещодавно видання The Wall Street Journal писало, що ByteDance відклала розгортання своєї торгової платформи в США, оскільки побоювання щодо майбутнього додатка для обміну відео стримують продавців. У компанії це спростували і заявили, що запуск у США не був відкладений і компанія «рада» продовжити розширення тестування TikTok Shop в країні.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні