Категорія
Новини
Дата

TikTok відклав повноцінний запуск торгової платформи у США

Китайська ByteDance, материнська компанія TikTok, відклала розгортання своєї торгової платформи в США, оскільки побоювання щодо майбутнього додатка для обміну відео стримують продавців, пише The Wall Street Journal.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 всього чотири дні. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти 

  • ByteDance відклала відкриття магазину, спочатку призначене на ранню весну, до червня, повідомили джерела.
  • Фактична дата запуску може бути зсунута на пізніший термін через побоювання продавців щодо можливої заборони застосунку та недостатньо успішне впровадження е-комерції у прямому ефірі в США, кажуть інформатори.
  • За словами джерел, після попереднього тестового запуску серед невеликого пулу обраних продавців наприкінці минулого року TikTok щосили намагався залучити більше продавців, відклавши другу фазу розширення до кінця березня.
  • Бізнес ByteDance у США стикається із проблемами, включаючи зростаючу геополітичну напруженість та посилення конкуренції у сфері електронної комерції, яку очолюють такі конкуренти, як Shein та Temu з PDD Holdings.
  • ByteDance націлена на нові джерела доходів і реструктурувала низку напрямів бізнесу для підвищення ефективності, оскільки Пекін посилив нагляд за інтернет-сектором Китаю.
  • За словами джерел, ByteDance, як і раніше, отримує понад 80% свого доходу від Китаю, але зростання його флагманських додатків – агрегатора новин Jinri Toutiao та китайської версії TikTok, Douyin – зупинилося на переповненому та конкурентному ринку.
  • Керівники ByteDance стурбовані тим, що користувачі можуть відмовитися від TikTok на користь таких альтернатив, як Instagram Reels і YouTube Shorts, і запустили в США ще один додаток – Lemon8, що поєднує в собі елементи Instagram і Pinterest. Lemon8 не виходив на ринок США до лютого, але, за даними Sensor Tower, постачальника маркетингових досліджень, він та інструмент для редагування відео CapCut від ByteDance були одними з найбільш завантажуваних програм в останні тижні.

Контекст

Під час березневої онлайн-зустрічі, присвяченої 11-річчю компанії, генеральний директор Лян Рубо сказав, що ByteDance має зосередитися на двох основних напрямах діяльності: інформаційних платформах, таких як TikTok та Douyin, а також електронній комерції, за словами присутніх.

TikTok Shop вперше був запущений в Індонезії та Великій Британії у 2021 році та розширився до ще кількох країн Південно-Східної Азії. Бізнес швидко зростав в Азії, де покупці охоче купують через короткі відео або прямі трансляції, але зіткнувся зі слабкішими настроями у Великій Британії, кажуть джерела.

ByteDance не вдалося повторити успіх Douyin, китайського брата TikTok, в електронній комерції. За словами людей, минулого року валова вартість товарів Douyin, показник, який оператори електронної комерції зазвичай називають обсягом транзакцій, зросла на 76% – до $204 млрд.

ByteDance спробувала надати новий імпульс своєму підприємству електронної комерції в США у березні, дозволивши більшій кількості продавців подавати заявки на вітрини в магазині TikTok, але продавців було важко залучити.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні