Китайська ByteDance, материнська компанія TikTok, відклала розгортання своєї торгової платформи в США, оскільки побоювання щодо майбутнього додатка для обміну відео стримують продавців, пише The Wall Street Journal.
Ключові факти
- ByteDance відклала відкриття магазину, спочатку призначене на ранню весну, до червня, повідомили джерела.
- Фактична дата запуску може бути зсунута на пізніший термін через побоювання продавців щодо можливої заборони застосунку та недостатньо успішне впровадження е-комерції у прямому ефірі в США, кажуть інформатори.
- За словами джерел, після попереднього тестового запуску серед невеликого пулу обраних продавців наприкінці минулого року TikTok щосили намагався залучити більше продавців, відклавши другу фазу розширення до кінця березня.
- Бізнес ByteDance у США стикається із проблемами, включаючи зростаючу геополітичну напруженість та посилення конкуренції у сфері електронної комерції, яку очолюють такі конкуренти, як Shein та Temu з PDD Holdings.
- ByteDance націлена на нові джерела доходів і реструктурувала низку напрямів бізнесу для підвищення ефективності, оскільки Пекін посилив нагляд за інтернет-сектором Китаю.
- За словами джерел, ByteDance, як і раніше, отримує понад 80% свого доходу від Китаю, але зростання його флагманських додатків – агрегатора новин Jinri Toutiao та китайської версії TikTok, Douyin – зупинилося на переповненому та конкурентному ринку.
- Керівники ByteDance стурбовані тим, що користувачі можуть відмовитися від TikTok на користь таких альтернатив, як Instagram Reels і YouTube Shorts, і запустили в США ще один додаток – Lemon8, що поєднує в собі елементи Instagram і Pinterest. Lemon8 не виходив на ринок США до лютого, але, за даними Sensor Tower, постачальника маркетингових досліджень, він та інструмент для редагування відео CapCut від ByteDance були одними з найбільш завантажуваних програм в останні тижні.
Контекст
Під час березневої онлайн-зустрічі, присвяченої 11-річчю компанії, генеральний директор Лян Рубо сказав, що ByteDance має зосередитися на двох основних напрямах діяльності: інформаційних платформах, таких як TikTok та Douyin, а також електронній комерції, за словами присутніх.
TikTok Shop вперше був запущений в Індонезії та Великій Британії у 2021 році та розширився до ще кількох країн Південно-Східної Азії. Бізнес швидко зростав в Азії, де покупці охоче купують через короткі відео або прямі трансляції, але зіткнувся зі слабкішими настроями у Великій Британії, кажуть джерела.
ByteDance не вдалося повторити успіх Douyin, китайського брата TikTok, в електронній комерції. За словами людей, минулого року валова вартість товарів Douyin, показник, який оператори електронної комерції зазвичай називають обсягом транзакцій, зросла на 76% – до $204 млрд.
ByteDance спробувала надати новий імпульс своєму підприємству електронної комерції в США у березні, дозволивши більшій кількості продавців подавати заявки на вітрини в магазині TikTok, але продавців було важко залучити.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.