Роботу застосунку Sense SuperApp відновлено після технічного збою, повідомила пресслужба Sense Bank. Зокрема, раніше у користувачів не відображалися продукти, картки та рахунки. Згодом всі системи було відновлено.
Також збій стався у Vodafone, абоненти скаржились на неможливість здійснити дзвінки, повідомили у мобільному операторі.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Сьогодні вранці у частини абонентів Vodafone в усіх регіонах України спостерігалися складнощі в отриманні послуг, повідомила компанія. Із 9:20 надання усіх основних послуг поступово відновлюється.
- «Причиною став збій у роботі глобальних інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу», – повідомили у пресслужбі.
- Sense Bank повідомив про «незаплановану технічну перерву». У Sense SuperApp не працювало: відображення продуктів, карток і рахунків, перекази та обмін валют, оплата послуг, покупка облігацій та автоцивілки, відкриття депозитів і кредитів, збірки та довідки.
- Оновлено. Станом на 11:00 системи банку відновлено. Всі цифрові сервіси та функції знову працюють у звичному режимі.
- «Збій не повʼязаний з DDoS-атакою чи іншими ворожими діями. Причина інциденту – світовий IT-збій, повʼязаний із взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows», – повідомила пресслужба банку.
Контекст
18 липня масштабний збій у роботі Microsoft призвів до зупинення роботи на кілька годин американського бюджетного авіаперевізника Frontier Airlines і деяких конкурентів.
Вранці 19 липня у системі обслуговування клієнтів «Нової пошти» стався технічний збій. Зазначається, що причиною стали програмні оновлення. Станом на 10:15 роботу вдалося відновити.
Авіакомпанії, медіа, банки по усьому світу повідомили про проблеми з роботою через збій пристроїв, що працюють на системі Windows. Представник міністра внутрішніх справ Австралії заявив, що збій, очевидно, повʼязаний з проблемою в міжнародній компанії з кібербезпеки Crowdstrike, а національний орган з нагляду за кібербезпекою заявив, що немає жодної інформації, яка дозволяє припустити, що це була кібератака.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.