Категорія
Новини
Дата

Сервіси «Нової пошти» відновили роботу після збою (оновлено)

1 хв читання

У системі обслуговування клієнтів групи компаній «Нова пошта» стався технічний збій, повідомила пресслужба поштового оператора. Зазначається, що причиною стали програмні оновлення. Станом на 10:15 роботу вдалося відновити.

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

Ключові факти

  • «У нас стався технічний збій у роботі системи із обслуговування клієнтів у звʼязку із деякими програмними оновленнями», – повідомила компанія.
  • Зазначається, що компанії вже вдалося встановити причини, і роботу буде відновлено найближчим часом.
  • Оновлено. О 10:15 роботу всіх клієнтських систем та сервісів було відновлено.

Контекст

На початок року мережа «Нової пошти» налічувала 27 050 точок сервісу. Протягом 2023-го мережа відділень і поштоматів «Нової пошти» в Україні збільшилася майже на 5000 одиниць, або 20%.

Загалом за результатами минулого року «Нова пошта» доставила на 30% більше посилок, ніж у 2022-му – 412 млн відправлень. 

У 2023 році «Нова пошта» збільшила виторг на 54%, до 36,5 млрд грн, прибуток зріс майже удвічі, до 4 млрд грн, свідчать дані YouControl.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд