У системі обслуговування клієнтів групи компаній «Нова пошта» стався технічний збій, повідомила пресслужба поштового оператора. Зазначається, що причиною стали програмні оновлення. Станом на 10:15 роботу вдалося відновити.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «У нас стався технічний збій у роботі системи із обслуговування клієнтів у звʼязку із деякими програмними оновленнями», – повідомила компанія.
- Зазначається, що компанії вже вдалося встановити причини, і роботу буде відновлено найближчим часом.
- Оновлено. О 10:15 роботу всіх клієнтських систем та сервісів було відновлено.
Контекст
На початок року мережа «Нової пошти» налічувала 27 050 точок сервісу. Протягом 2023-го мережа відділень і поштоматів «Нової пошти» в Україні збільшилася майже на 5000 одиниць, або 20%.
Загалом за результатами минулого року «Нова пошта» доставила на 30% більше посилок, ніж у 2022-му – 412 млн відправлень.
У 2023 році «Нова пошта» збільшила виторг на 54%, до 36,5 млрд грн, прибуток зріс майже удвічі, до 4 млрд грн, свідчать дані YouControl.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.