Категорія
Новини
Дата

Глобальний ІТ-збій. Авіакомпанії, банки та медіа по всьому світу фіксують технічні проблеми через Microsoft і CrowdStrike (оновлено)

2 хв читання

Авіакомпанії, медіа, банки в різних країнах повідомили про проблеми з роботою через збій пристроїв, що працюють на системі Windows, пише ВВС News. Також із технічними проблемами зранку 19 липня зіткнулись і українські компанії. Збій стався після того, як некоректне оновлення програми кібербезпеки CrowdStrike призвело до збою в роботі систем Microsoft. CrowdStrike наголосили, що вже виявили і виправляють проблему.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Низка міжнародних організацій, включаючи великі банки, засоби масової інформації та авіакомпанії, повідомили про масовий збій у роботі ІТ-систем.
  • За даними The Verge, пристрої з Windows показували користувачам «сині екрани смерті (BSOD)» під час завантаження. Несправне оновлення від постачальника послуг кібербезпеки CrowdStrike відключає ПК та сервери, змушуючи їх входити в цикл відновлення завантаження, через що машини не можуть нормально запуститися.
  • CrowdStrike широко використовується багатьма підприємствами по всьому світу для керування безпекою ПК та серверів Windows.
  • Microsoft вже випустила інструкцію як діяти і рекомендувала клієнтам, які мають таку можливість, виконати відновлення з резервної копії, та звертатися по допомогу до CrowdStrike.
  • Компанії відомо про проблему, що впливає на пристрої, що працюють під керуванням Windows Client та Windows Server, на яких запущено агента CrowdStrike Falcon, який може зіткнутися з перевіркою помилок (BSOD) і застрягти в стані перезапуску.
  • Згідно із повідомленням, Австралія особливо постраждала через скасування рейсів, хаосу на касах у супермаркетах, збоїв в роботі платіжних систем та проблем з доступом до фінансових установ, таких як Національний австралійський банк.
  • Представник міністра внутрішніх справ Австралії заявив, що збій, очевидно, повʼязаний з проблемою в міжнародній компанії з кібербезпеки Crowdstrike, а національний орган з нагляду за кібербезпекою заявив, що немає жодної інформації, яка дозволяє припустити, що це була кібератака. «За нашою поточною інформацією, цей збій повʼязаний з технічною проблемою сторонньої програмної платформи, що використовується постраждалими компаніями», – йдеться в заяві.
  • Користувачі компанії Crowdstrike повідомили про проблеми також в Індії, США та Новій Зеландії.
  • Найбільші американські авіаперевізники, включаючи American Airlines, Delta Airlines, United Airlines в пʼятницю вранці оголосили про призупинення польотів, пославшись на проблеми зі звʼязком, менш ніж через годину після того, як Microsoft усунула збій у роботі своїх хмарних сервісів, що торкнувся кількох бюджетних авіакомпаній.
  • Ryanair, одна з найбільших авіакомпаній у Європі, також заявляє, що зіткнулася зі збоєм, який впливає на вильоти рейсів.
  • У Великій Британії мовник Sky News заявив про неможливість проведення прямих трансляцій через збій.
  • Акції Crowdstrike продовжують падати, збільшуючи свої втрати на премаркеті до 16%. Акції Microsoft впали приблизно на 2,2% на премаркеті після падіння на 2,8% раніше.
  • Генеральний директор CrowdStrike Джордж Курц повідомив, що проблему «виявлено, ізольовано та розгорнуто її виправлення». Він додав, що це не була кібератака. Деякі компанії заявили, що їхні системи повільно відновлюються.

Контекст

Напередодні у четвер, 18 липня, збій у роботі Microsoft призвів до зупинення роботи американського бюджетного авіаперевізника Frontier Airlines і деяких конкурентів на кілька годин, писав CNN. Згодом компанія усунула збій у роботі хмари, через який авіакомпанії призупинили польоти.

За даними сервісу відстеження даних FlightAware, у четвер Frontier скасувала 147 рейсів і затримала 212 інших. Також 45% літаків Allegiant було затримано, тоді як Sun Country затримала 23% рейсів, як свідчать дані. Компанії не надали подробиць щодо кількості рейсів.

За словами Microsoft, збій почався близько 18:00 за східним часом у четвер, коли у частини клієнтів виникли проблеми з кількома службами Azure в центральному регіоні США. У пʼятницю вранці авіакомпанія Frontier заявила, що збій у роботі хмарних сервісів у центральному регіоні США був усунений.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд