До одного з портів Великої Одеси «Чорноморськ» 3 квітня зайшло перше з початку великої війни судно з контейнерами, повідомило видання «Думська». Відновлення контейнерних перевезень морем раніше анонсувало Мінінфраструктури.
Ключові факти
- Контейнерні перевезення до цього в обмеженому обсязі здійснювалися через дунайські порти Одеської області.
- Першопрохідцем стало судно T Mare. Воно класифікується як судно для перевезень генеральних вантажів. Видання зазначило, що це ще не повноцінне спеціалізоване судно, а так званий фідер, який завантажать контейнерами, а потім відправлять до закордонного хабу для подальшого перевантаження на океанські контейнеровози.
- За даними MarineTraffic, судно з «Чорноморська» вирушило до румунського порту Констанца.
Контекст
Питання відновлення контейнерних перевезень до українських портів залишається одним з найбільш пріоритетних для українського уряду, повідомив Юрій Васьков, заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури на Саміті експортерів Forbes «Made in Ukraine». Україна готова відновити їх в найближчі тижні й вже домовилась про «привабливі умови» страхування для таких перевізників, заявив він.
Вантажообіг портів Великої Одеси у лютому становив 8 млн т, з яких 5,2 т – продукція українських аграріїв. Це рекордні показники експорту не лише українським коридором, а й під час повномасштабного вторгнення. Наразі понад 90% всього агроекспорту йде через порти Великої Одеси та Дунайські порти.
Україна у лютому експортувала товарів на $3,4 млрд, що дорівнює результату січня та майже на 2% більше, ніж у лютому минулого року. Імпорт товарів порівняно з січнем скоротився на 2,3% – до $4,96 млрд, а в порівнянні з лютим 2023 року зафіксовано падіння на 6%. У результаті дефіцит торгівлі товарами скоротився до $1,55 млрд з $1,68 млрд у січні, свідчать дані Державної митної служби.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.