Переговори у понеділок, 13 листопада, з польськими протестувальниками, які блокують рух вантажівок на кордоні, не мали успіху, повідомив заступник міністра інфраструктури Сергій Деркач у Facebook.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За словами Деркача, ключова вимога протестувальників: повернути систему дозволів на вантажоперевезення. «Це питання, яке на таких зустрічах не обговорюється», – пояснив він. А для України принципово, щоб «транспортний безвіз» не припинявся до перемоги у війні, розв’язаній Росією.
- «Абсурдність вимоги в тому, що польські протестувальники звертаються не до свого уряду, а хочуть, щоб Україна звернулась до ЄС щодо дозволів», – зазначив Деркач.
- Також він додав, що український уряд запропонував польській владі компромісні варіанти, щоб збільшити пропускну спроможність на кордонах. Зокрема, запустити смуги для порожніх вантажівок на ПП «Угринів – Долгобичів» та «Грушів – Будомеж».Однак поки що відповіді не отримав.
Контекст
З 6 листопада польські перевізники розпочали страйки на кордоні з Україною, заблокувавши три пункти пропуску для проїзду вантажного транспорту: Корчова – Краковець, Гребенне – Рава-Руська та Дорогуськ – Ягодин.
Організатори протесту пропускають лише безпекові та гуманітарні вантажі, решту – по одному вантажному автомобілю на годину. Якщо Україна не виконає їхні умови, польські перевізники планують продовжувати страйки до 3 січня.
Що означає перекриття трьох найбільших пунктів пропуску з Польщею для української економіки та чи можливо знайти компроміси з польськими мітингарями, читайте в редакційному матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.