Категорія
Новини
Дата

Українська компанія KIVI залучила $13 млн від китайських інвесторів

Виробник телевізорів KIVI з головним офісом у Києві залучив $13 млн від китайського виробника електроніки Shenzhen MTC. Компанії підписали угоду про стратегічне партнерство та глибоку інтеграцію, йдеться в пресрелізі. 

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • MTC у 2021 році інвестує понад $13 млн у розвиток нової лінійки смарт-телевізорів KIVI.
  • Кошти спрямують на розробку нових апаратних і програмних рішень для істотного зростання продуктивності й реалізації низки інноваційних технологій, нових дизайнерських рішень, а також поліпшення якості зображення та звуку. 
  • Крім того, угода передбачає в найближчі пʼять років додатково реалізувати низку інноваційних проєктів, спрямованих на розвиток продуктів під торговою маркою KIVI.

Довідка

KIVI — міжнародна компанія з головним офісом у Києві. Вона не розкриває своїх співзасновників, однак відомо, що серед них є українці, пише AIN.UA. Її офіси розташовані в шести країнах, а загальна кількість співробітників — понад 200 чоловік, половина з яких в Україні.

Компанія спеціалізується на розробці й виробництві смарт-телевізорів і ТБ-сервісів. Виробництво телевізорів ведеться в країнах Європи та Азії. Розробкою й дизайном пристроїв займається R&D в Україні. Продаж продукції в Україні KIVI здійснює через компанію ТОВ «Бігтрейд», кінцевим бенефіціарним власником якої є Геннадій Хілько. 

Компанію Shenzhen MTC Co., Ltd. (Shenzhen MTC) засновано в квітні 2005 року. Її штаб-квартира знаходиться в місті Шеньчжень (Китай). Основна діяльність — розробка дизайну, проєктування, виробництво й продаж РК-телевізорів, телевізійних приставок та ін. У 2020 році MTC зайняла друге місце в світовому рейтингу серед виробників телевізорів із річним обсягом 12,5 млн пристроїв, за рік збільшивши виробництво на 49%.

Контекст

За третій квартал 2020 року в світі було продано близько 62 млн телевізорів, що на 12,9% більше, ніж за аналогічний період 2019 року, підрахували в TrendFocrce. У порівнянні з другим кварталом 2020 року в третьому продажі підскочили на 38%. Таке зростання аналітики повязують із пандемією COVID-19, через те що люди рідше виходили з дому. Найбільш затребуваними брендами є Samsung, LG, TCL, Hisense, Xiaomi.

За підсумком третього кварталу 2020 року Samsung продав 14,2 млн телевізорів. На другому місці – LG з результатом 7,94 млн, а на третьому – TCL з результатом 7,33 млн. Компанія KIVI в 2020-му році випустила свій мільйонний телевізор і має намір продавати по 500 000 телевізорів на рік, пише НВ.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні