Категорія
Новини
Дата

Українська компанія KIVI залучила $13 млн від китайських інвесторів

1 хв читання

Виробник телевізорів KIVI з головним офісом у Києві залучив $13 млн від китайського виробника електроніки Shenzhen MTC. Компанії підписали угоду про стратегічне партнерство та глибоку інтеграцію, йдеться в пресрелізі. 

Ключові факти

  • MTC у 2021 році інвестує понад $13 млн у розвиток нової лінійки смарт-телевізорів KIVI.
  • Кошти спрямують на розробку нових апаратних і програмних рішень для істотного зростання продуктивності й реалізації низки інноваційних технологій, нових дизайнерських рішень, а також поліпшення якості зображення та звуку. 
  • Крім того, угода передбачає в найближчі пʼять років додатково реалізувати низку інноваційних проєктів, спрямованих на розвиток продуктів під торговою маркою KIVI.

Довідка

KIVI — міжнародна компанія з головним офісом у Києві. Вона не розкриває своїх співзасновників, однак відомо, що серед них є українці, пише AIN.UA. Її офіси розташовані в шести країнах, а загальна кількість співробітників — понад 200 чоловік, половина з яких в Україні.

Компанія спеціалізується на розробці й виробництві смарт-телевізорів і ТБ-сервісів. Виробництво телевізорів ведеться в країнах Європи та Азії. Розробкою й дизайном пристроїв займається R&D в Україні. Продаж продукції в Україні KIVI здійснює через компанію ТОВ «Бігтрейд», кінцевим бенефіціарним власником якої є Геннадій Хілько. 

Компанію Shenzhen MTC Co., Ltd. (Shenzhen MTC) засновано в квітні 2005 року. Її штаб-квартира знаходиться в місті Шеньчжень (Китай). Основна діяльність — розробка дизайну, проєктування, виробництво й продаж РК-телевізорів, телевізійних приставок та ін. У 2020 році MTC зайняла друге місце в світовому рейтингу серед виробників телевізорів із річним обсягом 12,5 млн пристроїв, за рік збільшивши виробництво на 49%.

Контекст

За третій квартал 2020 року в світі було продано близько 62 млн телевізорів, що на 12,9% більше, ніж за аналогічний період 2019 року, підрахували в TrendFocrce. У порівнянні з другим кварталом 2020 року в третьому продажі підскочили на 38%. Таке зростання аналітики повязують із пандемією COVID-19, через те що люди рідше виходили з дому. Найбільш затребуваними брендами є Samsung, LG, TCL, Hisense, Xiaomi.

За підсумком третього кварталу 2020 року Samsung продав 14,2 млн телевізорів. На другому місці – LG з результатом 7,94 млн, а на третьому – TCL з результатом 7,33 млн. Компанія KIVI в 2020-му році випустила свій мільйонний телевізор і має намір продавати по 500 000 телевізорів на рік, пише НВ.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні