Обсяг ринку інфлюенс-маркетингу за 2020 рік в Україні склав 336,8 млн грн, йдеться в дослідженні некомерційної організації IAB Ukraine. Протягом півтора-двох років витрати брендів на рекламу в інфлюенсерів можуть збільшиться на 50–70%, прогнозує СЕО IAB Ukraine Анастасія Байдаченко.
Ключові факти
- Оцінка проводилася методом анонімного опитування пулу гравців ринку за допомогою третьосторонньої юридичної компанії, що забезпечує конфіденційність.
- В оцінці взяли участь такі компанії: МоkСо, TWIGA, Burda Media, AMS, Sasquatch, NSG, Publicis Groupe, Media Maker (dentsu Ukraine), MediaHead, VIVID, AIR Media-Tech, RAZOM GROUP, OMD OM group, WhyNot? Enot.
- Оцінка відображає обсяг бюджетів, які рекламодавці готові витратити на рекламу в інфлюенсерів.
- Темпи зростання ринку на 50–70% на рік будуть спостерігатися доти, доки не з'явиться державне регулювання й регламентація інфлюенс-маркетингу, прогнозує Байдаченко.
Головна цитата
«Ще п’ять років тому мало хто з компаній та гравців рекламного ринку сприймав співпрацю брендів та блогерів серйозно. Проте сьогодні інфлюенсери увійшли до постійного комунікаційного міксу більшості провідних рекламодавців, а оцінка ринку ілюструє, що блогери успішно конкурують за бюджети з іншими медіа», – зазначила керівниця комітету з питань інфлюенс-маркетингу IAB Віра Сливінська.
Контекст
2020 року глобальна індустрія інфлюенс-маркетингу, за даними профільного ресурсу Influencer Marketing Hub, оцінювалася в $9,7 млрд. Це на $3,2 млрд більше, ніж роком раніше. Такому зростанню в істотній мірі сприяла пандемія коронавірусу. Експерти Influencer Marketing Hub очікують, що тенденція збережеться і в 2021 році ринок збільшиться до $13,8 млрд. За оцінками Insider Intelligence, до 2022 року витрати брендів на рекламу в інфлюенсерів зростуть до $15 млрд.
- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.