Обсяг ринку інфлюенс-маркетингу за 2020 рік в Україні склав 336,8 млн грн, йдеться в дослідженні некомерційної організації IAB Ukraine. Протягом півтора-двох років витрати брендів на рекламу в інфлюенсерів можуть збільшиться на 50–70%, прогнозує СЕО IAB Ukraine Анастасія Байдаченко.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Оцінка проводилася методом анонімного опитування пулу гравців ринку за допомогою третьосторонньої юридичної компанії, що забезпечує конфіденційність.
- В оцінці взяли участь такі компанії: МоkСо, TWIGA, Burda Media, AMS, Sasquatch, NSG, Publicis Groupe, Media Maker (dentsu Ukraine), MediaHead, VIVID, AIR Media-Tech, RAZOM GROUP, OMD OM group, WhyNot? Enot.
- Оцінка відображає обсяг бюджетів, які рекламодавці готові витратити на рекламу в інфлюенсерів.
- Темпи зростання ринку на 50–70% на рік будуть спостерігатися доти, доки не з'явиться державне регулювання й регламентація інфлюенс-маркетингу, прогнозує Байдаченко.
Головна цитата
«Ще п’ять років тому мало хто з компаній та гравців рекламного ринку сприймав співпрацю брендів та блогерів серйозно. Проте сьогодні інфлюенсери увійшли до постійного комунікаційного міксу більшості провідних рекламодавців, а оцінка ринку ілюструє, що блогери успішно конкурують за бюджети з іншими медіа», – зазначила керівниця комітету з питань інфлюенс-маркетингу IAB Віра Сливінська.
Контекст
2020 року глобальна індустрія інфлюенс-маркетингу, за даними профільного ресурсу Influencer Marketing Hub, оцінювалася в $9,7 млрд. Це на $3,2 млрд більше, ніж роком раніше. Такому зростанню в істотній мірі сприяла пандемія коронавірусу. Експерти Influencer Marketing Hub очікують, що тенденція збережеться і в 2021 році ринок збільшиться до $13,8 млрд. За оцінками Insider Intelligence, до 2022 року витрати брендів на рекламу в інфлюенсерів зростуть до $15 млрд.


- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.