Категорія
Новини
Дата

У Латвії анулювали ліцензію російському телеканалу «Дождь»

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) ухвалила рішення анулювати ліцензію на мовлення російського телеканалу «Дождь», який працював у цій країні, пише TVNet. У відповідь на це «Дождь» заявив, що планує продовжувати роботу.

Forbes Україна випустив новий номер друкованого журналу. В ньому майже два десятки ексклюзивних матеріалів. Придбати журнал з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.

Ключові факти

  • Рішення про анулювання ліцензії на мовлення було ухвалене у звʼязку із загрозою національній безпеці та громадському порядку, зазначив голова NEPLP Івар Аболіньш. 
  • Рішення було прийняте після оцінки комплексу порушень, допущених останнім часом: відсутність звукової доріжки державною мовою для трансляцій, зображення Криму на карті як частини території Росії, назва російської армії «наша армія», можлива підтримка російської армії. 
  • Також було оцінено інформацію, отриману від Служби державної безпеки, зміст якої Аболіньш не розголошує.
  • Рішення набуде чинності в ніч проти четверга, 8 грудня, після чого «Дождь» має припинити мовлення на території Латвії.
  • Доповнено. У відповідь на рішення Латвії «Дождь» випустив коротку заяву. Канал наголосив, що планує продовжувати роботу. «Влада Латвії ухвалила рішення про відкликання ліцензії у телеканалу «Дождь». Телеканал зупинить мовлення в кабелі, але залишиться на YouTube. Ми продовжуємо працювати і вважаємо несправедливими та абсурдними всі звинувачення на нашу адресу», – йдеться у постах видання у соцмережах.

Ключова цитата

«Оцінюючи сукупність порушень, NEPLP переконався, що керівництво «Дождя» не розуміє і не усвідомлює значущості та серйозності порушень, тому не може діяти на території Латвії», – сказав голова NEPLP Івар Аболіньш.

Контекст

Служба державної безпеки Латвії (VDD) розпочала розслідування через заяви, зроблені в ефірі телеканалу, які викликали підозри у наданні телеканалом допомоги російській армії. 

В «Дожде» заявили, що фрагмент передачі зі словами ведучого про «допомогу» російським військовим видалили, а його самого звільнили.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий випуск Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні