Микола Палієнко, CEO Tabula Rasa /надано пресслужбою
Категорія
Новини
Дата

Від EVO-Rozetka відокремилась нова компанія Tabula Rasa. Туди увійдуть проєкти «Вчасно» та Zakupki.Prom

1 хв читання

Микола Палієнко, CEO Tabula Rasa Фото надано пресслужбою

Від групи компаній EVO-Rozetka в окрему компанію Тabula Rasa виокремилися проєкти «Вчасно» та Zakupki.Prom, йдеться у пресрелізі. Нову компанію очолить Микола Палієнко, колишній CEO EVO.

Ключові факти

  • За словами CEO Tabula Rasa Миколи Палієнка, нова компанія сфокусується на розвитку інноваційних продуктів для підприємців на українському та міжнародному ринках.
  • Замість Палієнка позицію CEO EVO та участь в операційному управлінні обʼєднаної компанії EVO-Rozetka займе Денис Горовий – співзасновник EVO й CEO Prom.ua.  
  • Згідно з повідомленням, EVO й надалі будуватиме маркетплейси, платіжну та логістичну інфраструктуру довкола них. Команди Prom, Satu, Shafa, Kabanchik, Bigl, IЗI, а також фінтех напрям (сервіс Rozetka Pay) продовжать розвиватися у групі компаній EVO-Rozetka.
  • Співвласниками обʼєднаної компанії EVO-Rozetka залишаються співзасновники EVO, Rozetka, а також Horizon Capital. Власниками Tabula Rasa є Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко.

Контекст

Найбільше падіння на електронних майданчиках EVO спостерігалося протягом перших двох тижнів повномасштабного російського вторгнення, повідомив у січні в інтервʼю Forbes Микола Палієнко, тодішній СЕО продуктової компанії EVO, яка володіє маркетплейсом Prom.ua.

Зростання почало відновлюватися паралельно з роботою найбільших логістичних операторів – «Нової пошти» й Укрпошти.

Українські підприємці гнучкі, встигли швидко адаптуватися, пояснює причини швидкого відновлення Палієнко. Водночас через тимчасову окупацію територій та воєнну міграцію в Україні скоротилася кількість населення, яке має доступ до е-commerce. В перші місяці повномасштабної війни на Prom.ua спостерігався відтік продавців. Точну кількість підприємців, що припинили діяльність на маркетплейсі, компанія не називає.

Проте відтік компенсується новими реєстраціями – наразі майданчик приростає на 1500 нових підприємців щомісяця. «Зазвичай це або ті, хто втратив роботу і пробує себе як інтернет-підприємець, або продавці, що переходять з офлайну в онлайн», – каже Палієнко.

Частка електронної комерції в ритейлі, за оцінкою EVO, під час війни зросла на 2-3 процентних пункти. Наразі вона становить 11–12%.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд