Від групи компаній EVO-Rozetka в окрему компанію Тabula Rasa виокремилися проєкти «Вчасно» та Zakupki.Prom, йдеться у пресрелізі. Нову компанію очолить Микола Палієнко, колишній CEO EVO.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За словами CEO Tabula Rasa Миколи Палієнка, нова компанія сфокусується на розвитку інноваційних продуктів для підприємців на українському та міжнародному ринках.
- Замість Палієнка позицію CEO EVO та участь в операційному управлінні обʼєднаної компанії EVO-Rozetka займе Денис Горовий – співзасновник EVO й CEO Prom.ua.
- Згідно з повідомленням, EVO й надалі будуватиме маркетплейси, платіжну та логістичну інфраструктуру довкола них. Команди Prom, Satu, Shafa, Kabanchik, Bigl, IЗI, а також фінтех напрям (сервіс Rozetka Pay) продовжать розвиватися у групі компаній EVO-Rozetka.
- Співвласниками обʼєднаної компанії EVO-Rozetka залишаються співзасновники EVO, Rozetka, а також Horizon Capital. Власниками Tabula Rasa є Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко.
Контекст
Найбільше падіння на електронних майданчиках EVO спостерігалося протягом перших двох тижнів повномасштабного російського вторгнення, повідомив у січні в інтервʼю Forbes Микола Палієнко, тодішній СЕО продуктової компанії EVO, яка володіє маркетплейсом Prom.ua.
Зростання почало відновлюватися паралельно з роботою найбільших логістичних операторів – «Нової пошти» й Укрпошти.
Українські підприємці гнучкі, встигли швидко адаптуватися, пояснює причини швидкого відновлення Палієнко. Водночас через тимчасову окупацію територій та воєнну міграцію в Україні скоротилася кількість населення, яке має доступ до е-commerce. В перші місяці повномасштабної війни на Prom.ua спостерігався відтік продавців. Точну кількість підприємців, що припинили діяльність на маркетплейсі, компанія не називає.
Проте відтік компенсується новими реєстраціями – наразі майданчик приростає на 1500 нових підприємців щомісяця. «Зазвичай це або ті, хто втратив роботу і пробує себе як інтернет-підприємець, або продавці, що переходять з офлайну в онлайн», – каже Палієнко.
Частка електронної комерції в ритейлі, за оцінкою EVO, під час війни зросла на 2-3 процентних пункти. Наразі вона становить 11–12%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.