Споживчі витрати на мобільні застосунки у 2023 році зросли на 3% порівняно з минулим роком, досягнувши рекордних $171 млрд в App Store, Google Play та інших магазинах додатків для Android. Про це свідчить дослідження стану мобільних пристроїв State of Mobility від компанії Data.ai, пише Techcrunch.
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком
Ключові факти
- Значна частина витрат припадає саме на додатки, а не на мобільні ігри, здебільшого завдяки успіху TikTok. Проте кількість завантажень додатків минулого року залишилася на рівні 257 млрд, що лише на 1% більше в порівнянні з 2022 роком, йдеться у дослідженні.
- У 2023 році споживчі витрати на неігрові програми зросли на 11% порівняно з минулим роком – до $64 млрд.
- Драйверами росту були соціальні програми та творча економіка. Зокрема, витрати на TikTok минулого року перевищили $10 млрд за весь період існування, ставши першим неігровим додатком, якому це вдалося. За прогнозами Data.ai, цьогоріч споживча монетизація в соціальних додатках зросте на 150%, до $1,3 млрд.
- У 2023 році понад 1500 додатків та ігор заробили понад $10 млн, 219 – перевищили $100 млн, а 13 додатків – $1 млрд. Серед нових додатків, які досягли позначки в $1 млрд, – Royal Match, Google One, Max і Gardenscapes.
- У дослідженні також зазначається, що розвиток генеративного штучного інтелекту сприяв споживчим витратам минулого року. Ринок додатків genAI зріс у сім разів, що призвело до появи нових споживчих засобів, таких як чат-боти з ШІ і генератори мистецтва з ШІ.
- Найпопулярніші програми у сфері ШІ з точки зору споживчих витрат – ChatGPT, Ask AI та Open Chat. Щоб скористатися споживчим попитом, понад 4000 додатків додали слово «чат-бот» до своїх описів, а понад 3500 – «gpt», виявив Data.ai.
- Також зазначається, що у 20 додатках, які додали функції ШІ, кількість завантажень зросла на 11% порівняно з минулим роком.
- Минулого року Китай лідирував у Індії та США за кількістю встановлень додатків, тоді як Бангладеш став ринком, що розвивається найшвидше.
- У 2023 році витрати на мобільні ігри впали на 2% порівняно з минулим роком – до $107 млрд. Завантаження ігор були приблизно такими ж, як і в попередні роки, і становили 88 млрд із 257 млрд загальних завантажень.
- Найпопулярніші жанри включали гіперказуал, симулятор і бойовик. Серед прориву року були Monopoly GO та EA Sports FC Mobile Soccer.
Матеріали по темі
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.