Витрати на мобільні додатки у 2023 році сягнули рекордних $171 млрд. Драйвером зростання став TikTok /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Витрати на мобільні додатки у 2023 році сягнули рекордних $171 млрд. Драйвером зростання став TikTok

Getty Images

Споживчі витрати на мобільні застосунки у 2023 році зросли на 3% порівняно з минулим роком, досягнувши рекордних $171 млрд в App Store, Google Play та інших магазинах додатків для Android. Про це свідчить дослідження стану мобільних пристроїв State of Mobility від компанії Data.ai, пише Techcrunch.

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти

  • Значна частина витрат припадає саме на додатки, а не на мобільні ігри, здебільшого завдяки успіху TikTok. Проте кількість завантажень додатків минулого року залишилася на рівні 257 млрд, що лише на 1% більше в порівнянні з 2022 роком, йдеться у дослідженні.
  • У 2023 році споживчі витрати на неігрові програми зросли на 11% порівняно з минулим роком – до $64 млрд. 
  • Драйверами росту були соціальні програми та творча економіка. Зокрема, витрати на TikTok минулого року перевищили $10 млрд за весь період існування, ставши першим неігровим додатком, якому це вдалося. За прогнозами Data.ai, цьогоріч споживча монетизація в соціальних додатках зросте на 150%, до $1,3 млрд.
Витрати на мобільні додатки у 2023 році сягнули рекордних $171 млрд. Драйвером зростання став TikTok /Фото 1
  • У 2023 році понад 1500 додатків та ігор заробили понад $10 млн, 219 – перевищили $100 млн, а 13 додатків – $1 млрд. Серед нових додатків, які досягли позначки в $1 млрд, – Royal Match, Google One, Max і Gardenscapes.
  • У дослідженні також зазначається, що розвиток генеративного штучного інтелекту сприяв споживчим витратам минулого року. Ринок додатків genAI зріс у сім разів, що призвело до появи нових споживчих засобів, таких як чат-боти з ШІ і генератори мистецтва з ШІ. 
  • Найпопулярніші програми у сфері ШІ з точки зору споживчих витрат – ChatGPT, Ask AI та Open Chat. Щоб скористатися споживчим попитом, понад 4000 додатків додали слово «чат-бот» до своїх описів, а понад 3500 – «gpt», виявив Data.ai. 
  • Також зазначається, що у 20 додатках, які додали функції ШІ, кількість завантажень зросла на 11% порівняно з минулим роком. 
Витрати на мобільні додатки у 2023 році сягнули рекордних $171 млрд. Драйвером зростання став TikTok /Фото 2
  • Минулого року Китай лідирував у Індії та США за кількістю встановлень додатків, тоді як Бангладеш став ринком, що розвивається найшвидше.
  • У 2023 році витрати на мобільні ігри впали на 2% порівняно з минулим роком – до $107 млрд. Завантаження ігор були приблизно такими ж, як і в попередні роки, і становили 88 млрд із 257 млрд загальних завантажень. 
  • Найпопулярніші жанри включали гіперказуал, симулятор і бойовик. Серед прориву року були Monopoly GO та EA Sports FC Mobile Soccer.
Витрати на мобільні додатки у 2023 році сягнули рекордних $171 млрд. Драйвером зростання став TikTok /Фото 3
Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні