Категорія
Новини
Дата

Війна в Україні сповільнила рекламний бізнес американського Snap. На підтримку української команди витратили $5 млн

Американська компанія Snap – розробник соцмережі Snapchat – повідомила про уповільнення зростання рекламного бізнесу через війну в Україні. Про це пише The Wall Street Journal.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Деякі рекламодавці призупинили витрати після вторгнення Росії в Україну. Вони відновили їх протягом 10 днів, повідомляє компанія. «Наш бізнес з реклами брендів зростав відносно повільними темпами», – сказав фінансовий директор Дерек Андерсен.
  • Він додав, що рекламодавці в багатьох галузях висловлювали занепокоєння з приводу всього: від зростання витрат і процентних ставок до зривів ланцюгів постачань.
  • «Ми вважаємо, що вплив війни в Україні на витрати, маркетингові бюджети та загальну економічну впевненість був значним, і важко передбачити її вплив на перспективу», – сказав Андерсен.
  • Snap також повідомив, що витратив близько $5 млн на підтримку членів команди, які постраждали від війни.

Контекст

Війна в Україні особливо вплинула на Snap, оскільки зусилля компанії щодо технологій доповненої реальності частково завʼязані в Україні, сказав виконавчий директор Snap Еван Шпігель. Компанія має два R&D-офіси в країні: в Одесі й Києві. Практично всі AR-маски компанії створює український офіс, крім тих, що виготовляються користувачами.

У 2015-му Snap купила одеський стартап Looksery за $150 млн, який російський підприємець Віктор Шабуров започаткував разом з українцем Юрієм Монастиршиним. У 2019-му – український стартап AI Factory за $166 млн.

Шпігель назвав квартал «складнішим, ніж очікували». Snap, яка вперше зареєструвала квартальний прибуток у IV кварталі 2021-го, повідомила про чистий збиток у розмірі $360 млн за перші три місяці 2022 року. Продажі зросли на 38% порівняно з роком раніше – до $1,06 млрд.

У 2021-му на виторги рекламних компаній вплинула зміна політики конфіденційності Apple. Компанія ввела нове правило – App Tracking Transparency. Додатки зобовʼязані отримувати дозвіл користувача на відстеження будь-яких даних. Зокрема, йдеться про унікальний ідентифікатор для рекламодавців (IDFA) і про активність користувача в браузерах. Ці дані використовуються для рекламних цілей та оцінки ефективності рекламних компаній.

Нововведення Snap спричинили втрату п’ятої частки капіталізації. Після звіту компанії котирування Facebook і Twitter знизилися на 6% та 5% відповідно, а Alphabet і Pinterest – на 2%. Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube у підсумку втратили 12% свого виторгу, або близько $9,85 млрд, повідомляв у листопаді 2021-го Inc з посиланням на дані компанії Lotame, яка займається рекламними технологіями.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні