Ситуація з несплатою податків мережею секс-шопів No Taboo виникла через технічні та організаційні труднощі під час впровадження системи розрахунково-касових апаратів (РРО). Про це сказала LIGA.net власниця мережі Анжела Запорожець. За даними податківців, прихований виторг мережі перевищував $230 000 на місяць.
Ключові факти
- Директорка компанії заявила, що у податковій зазначено правильні факти – мережа не мала зареєстрованих РРО. Запорожець пояснила, що проблема виникла через технічні та організаційні труднощі під час впровадження нової системи, та зазначила, що зараз активно працюють над встановленням РРО.
- Запорожець пояснила, що мережа понад пів року вводила РРО. «Спочатку не могли відмовитися від російської 1С, шукали іншу платформу, вчилися працювати. Ну і людський фактор, щось не проконтролював – вони не доробили», – зазначила вона.
- «Я за те, щоб було все так, як має бути відповідно до закону. Потрібно РРО – буде РРО, зараз ми його активно встановлюємо. Хочу сказати на всю країну: люди, ставте РРО», – наголосила власниця мережі.
- Запорожець також зазначила, що компанія не перешкоджала інспекторам, але й не сприяла їхній роботі.
- «Всі 10 днів перевірки ми не надавали ніякої інформації, і це є порушенням закону. Чому так сталося? Я маю бізнес давно і дуже погано почувалася за часів Януковича, тоді були рейдерські захвати, несанкціоновані перевірки, і тому прижилася недовіра до перевіряючих органів», – сказала власниця бізнесу.
- Щодо звинувачень у прихованому виторгу, власниця мережі стверджує, що не розуміє, звідки податкові служби могли взяти такі цифри.
- «Я не розумію, звідки податківці могли взяти цифру у $230 000 прихованого виторгу. Таємних закупок вони не робили. Можливо по актах наперед розрахували ймовірні обіги. Якби у мене такі обіги були, навіть не приховані, я була б дуже щаслива. На жаль, таких обігів у нас немає», – зазначила власниця мережі.
Контекст
Державна податкова служба в місті Києві виявила мережу секс-шопів, яка ухилялася від сплати податків, повідомив 26 липня голова профільного комітету Верховної Ради Данило Гетманцев. За його словами, прихований виторг мережі становив понад $230 000 на місяць. За його інформацією, мережа працювала без застосування РРО та оформлення працівників.
Станом на жовтень 2021 року мережа інтим-бутіків No Taboo мала 48 магазинів. Фінансист за освітою, Анжела Запорожець розпочала свій підприємницький шлях в 1990-ті – допомагала мамі торгувати вʼязаними шарфами на ринку в Кривому Розі. Амбіції привели до Києва, де вона на кредитні $15 000 відкрила точку на ринку Борщагівки. З товаром визначилася не одразу. Але помітивши, що на ринку є майже все, крім секс-шопів, ризикнула й закупила товари для дорослих.
Обсяг світового ринку секс-іграшок в 2020 році аналітики дослідницької компанії Grand View Research оцінили в $33,64 млрд. «Активних брендів секс-шопів в Україні близько 300. Але в основному вони торгують онлайн, – каже Наталія Ваховська, засновниця секс-шопа LoveBox. – Офлайн помітні мережі «Полуничка», No Taboo і «Насолода».
За даними No Taboo, стартова інвестиція в запуск одного магазину – майже $19 000. Середня прибутковість точки – $4000 в місяць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.