Facebook подорожчала на $32 млрд, незважаючи на нові витоки та рекламну політику Apple. Що показала соцмережа у свіжому звіті /Фото Getty Images
Категорія
Головне
Дата

Facebook подорожчала на $32 млрд, незважаючи на нові витоки та рекламну політику Apple. Що показала соцмережа у свіжому звіті

Марк Цукерберг, фундатор Facebook. Фото Getty Images

Акції Facebook подорожчали на 3,5% після публікації фінансового звіту – інвестори не звернули увагу на вихід нових розслідувань навколо соцмережі, а політика конфіденційності Apple мала менший ефект, ніж очікували аналітики

Фінансові показники Facebook виявилися не такими поганими, як побоювалися інвестори після звітності Snapchat, виручка якої впала на $30 млн. Snapchat звинуватила нову політику конфіденційності Apple, через яку реклама стала менш таргетованою і тому дешевшою. В результаті акції Snapchat впали приблизно на 25% і потягли інші соцмережі, які заробляють на рекламі. Цінні папери Facebook, наприклад 22 жовтня, подешевшали на 6%.

У звітності Facebook визнала, що політика Apple ускладнила таргетування реклами. Apple оновила правила відстеження особистих даних у всіх програмах App Store. Раніше розробники могли без попиту збирати та передавати третім особам інформацію про користувача. Тепер кожен додаток під час першого запуску запитує дозволу. Це чинило «постійний тиск» і знизило виторг компанії на території США.

Прогнози на четвертий квартал, однак, оптимістичні – Facebook планує заробити від $31,5 млрд до $34 млрд. Раніше аналітики прогнозували, що за 2021-й вона виручить якраз $34 млрд, пише Financial Times.

Ключові показники Facebook за дев'ять місяців цього року.

  • У звіті за третій квартал Facebook показала виторг $29,1 млрд, на 35% більше рік до року. Прибуток компанії за дев'ять місяців трохи перевершив прогнози, досягнувши $9,2 млрд.
  • Щодня соцмережею користуються 1,93 млрд осіб, а щомісяця – 2,91 млрд.
  • Після звітності капіталізація компанії – $926,7 млрд.
  • З початку року Facebook інвестувала $10 млрд у розвиток метавсесвіту. За словами засновника соцмережі Марка Цукерберга, компанія продовжуватиме вливати гроші в цей напрямок. «Метавсесвіт відкриє більш креативну економіку, ніж та, яка існує сьогодні, – сказав він під час презентації квартального звіту. – Вона буде ключовим стовпом нашої компанії упродовж наступного десятиліття».
Матеріали по темі

Відповідь Цукерберга на Facebook Papers

З початку вересня видання The Wall Street Journal почало публікувати серію матеріалів про проблеми у Facebook, засновану на злитих журналістам документах компанії. Їх злила колишня співробітниця Facebook Френсіс Хаген. Керівництво соцмережі критикують за їхній моральний вибір щодо регулювання контенту. Журналісти також писали, що корпорація обізнана щодо можливої шкідливості своїх платформ для користувачів.

У день квартальної звітності компанії 25 жовтня світові ЗМІ випустили чергову пачку статей про внутрішню кухню Facebook. Серед іншого, компанію Цукерберга звинуватили в брехні з приводу ефективності модерації небезпечного контенту та потурання вкрай правим блогерам.

The Washington Post, наприклад, пише: Марк Цукерберг усвідомлював, що проблема розпалювання ненависті в соцмережі гостріша, ніж компанія заявляла публічно. Внутрішні документи показують, що соцмережа видаляє 5% ненависницьких висловлювань, хоча офіційно Facebook каже, що модератори видаляють не менше 97% постів із «хейт спіч». За даними Reuters, соцмережа ігнорувала прояви екстремізму в країнах, що розвиваються, не наймаючи модераторів зі знанням місцевих мов. Наприклад, компанію звинувачують у посиленні напруженості у М'янмі в 2020 році.

Внутрішнє дослідження Facebook також показало, що «лайки» та «шери» прискорюють поширення ворожнечі в соцмережі, пише The New York Times. Соцмережа назвала цю проблему «побічними збитками».

Bloomberg пише, що Facebook завищує кількість молодої аудиторії, не повідомляючи рекламодавцям, що деякі користувачі можуть керувати кількома акаунтами.

Під час презентації квартальної звітності Цукерберг назвав публікації світових ЗМІ «узгодженою кампанією виборчого використання витоків для створення хибної картини». «Ці проблеми стосуються не лише соціальних мереж, – сказав він. – А отже, що б не робила Facebook, ми ніколи не вирішимо їх самостійно».

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

30 до 30 | Квартал 95, лідер "Великого будівництва"