Snap подешевшала на $30 млрд після публікації фінзвіту. На тлі новин впали акції Facebook і Twitter. Усі звинувачують Apple /Фото Freepik
Категорія
Головне
Дата

Snap подешевшала на $30 млрд після публікації фінзвіту. На тлі новин впали акції Facebook і Twitter. Усі звинувачують Apple

Freepik

Snap Inc. втратила близько $30 млрд капіталізації після оголошення фінансових результатів за третій квартал і песимістичних прогнозів щодо виручки компанії на кінець року. Чому слідом за звітом Snap впали й акції інших соцмереж

Вартість акцій компанії Snap, що володіє соцмережею Snapchat, впали на близько 25% після виходу її звітності за третій квартал. Капіталізація компанії на 22 жовтня — $92,3 млрд. Виручка компанії склала $1,07 млрд, хоча акціонери очікували $1,1 млрд. Голова Snap Inc. Еван Шпігель звинувачує політику конфіденційності Apple, яка «перевернула ринок онлайн-реклами».

У квітні Apple випустила нову версію операційної системи iOS 14.5. Компанія оновила правила відстеження особистих даних у всіх додатках в App Store. Раніше розробники могли без дозволу збирати й передавати третім особам інформацію про користувача. Тепер кожен додаток при першому запуску запитує дозвілу. Якщо користувач відмовляється, Apple забороняє додатком збирати дані про користувача для розбудови таргетингу реклами. Нетаргетована реклама коштує дешевше, звідси і падіння виручки Snap.

Раніше рекламодавці Snapchat могли бачити, скільки користувачів перейшли за рекламою, і на основі цих даних оптимізувати бюджети, каже Олександр Пасіков, засновник продуктової IT-компанії Appflame і додатка для знайомств Hily. Тепер рекламодавці втратили 30-40% інформації про користувачів і працюють наосліп. «Показник повернення інвестицій падає, рекламні бюджети скручуються», – говорить він.

Snap прогнозує негативні результати і в четвертому кварталі – виручка $1,2 млрд проти очікуваної раніше $1,4 млрд. Після виходу фінзвіту Snap впали й акції інших соцмереж: Facebook і Twitter – на 6% і 5%, Alphabet і Pinterest – на 2%. Цінні папери компаній, які займаються онлайн-рекламою, Trade Desk і Magnite, впали на понад 5%, пише CNBC.

У вересні керівництво Facebook вже заявило, що дані про ефективність реклами в соцмережі знизилися на 15% через нові правила. Але реальний вплив можна буде зрозуміти, коли соцмережа опублікує звіт за третій квартал 25 жовтня.

Найбільше постраждає рекламна модель безкоштовних застосунків. Розробникам доведеться розширювати платні опції додатків, з яких Apple отримує 15% або 30% комісії, пише Financial Times.

Snap шукає способи мінімізувати ефект від нової політики Apple. Компанія планує наростити доходи на більш ніж 50% протягом кількох років, інвестуючи в доповнену реальність. Snap буде підштовхувати бренди до експериментів із налаштованою рекламою і покупками, які дають змогу покупцям приміряти одяг, аксесуари або косметичні товари на своїх телефонах, пише Bloomberg.

У 2022 року також запрацює нова політика безпеки від Google, пише The Verge. Розробників зобов'яжуть повідомляти користувачам, які дані збирають застосунки. У розділі безпеки будуть перераховані дані, до яких у застосунків буде доступ. Це може бути, наприклад, місцерозташування або список контактів. Google також дозволить розробникам пояснити, як використовуються дані і навіщо вони потрібні для роботи додатків. Якщо відомості будуть недостовірними або розробники відмовляться ділитися інформацією, Google може заблокувати застосунки.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

30 до 30 | Квартал 95, лідер "Великого будівництва"