«Курган & Агрегат» – діаманти української поп-культури. Вони «свої», безпосередні, – каже засновник та головний редактор медіа СЛУХ Максим Сердюк. – Це проявляється у живій мові, метафорах у поезії, інтерв’ю та реальному житті». У 2021-му «Курган & Агрегат» розпочали український тур з альбомом «Зембонджу». Охопили близько половини обласних центрів і планували продовжити навесні 2022-го.
Не встигли. Війна зупинила тур, випуск треків, кліпів, а також прем’єру фільму Антоніо Лукіча «Люксембург, Люксембург», де брати Насірови – у головних ролях. «Планів було багато, – каже Аміль Насіров. – Але в нас їх вкрали».
Тепер Володченко служить у добровольчому батальйоні, Насірови допомагають ЗСУ. Від початку вторгнення зібрали близько 7 млн грн. Для збору донатів залучають лояльну аудиторію Instagram. «Курган & Агрегат» пишуть музику з 2014 року. «Вони модерністи, не роблять контент заради контенту або хайп заради хайпу», – каже Максим Сердюк.
Українці оцінили нетиповий продукт. Артисти почали збирати по 6000 людей на фестивалях, а кліп на пісню «Ретузіки» в YouTube переглянули 650 000 разів. «Ми показали простоту, і люди її викупили. Це – наше головне досягнення», – резюмує Насіров.
Що робитимуть після перемоги? «Одразу святкувати перемогу буде рано. Українцям треба буде відплакати все, що трапилося, – каже Аміль. – Щодо «Кургану & Агрегату» – сподіваємось, коли буде мир, поїдемо в тур Україною з Кримом та Донбасом»