Інформація про COOSH

Виторг 2023 год: 46 млн грн**, Виторг за 6 місяців 2024 року: 21 млн грн**, Власники: Аліна та Дмитро Сердюки

COOSH /надано пресслужбою

Профайл

Місто
Тернопіль
Кількість працівників
71
Кількість магазинів
5

До власного бренду Аліна Френдій розвивала у Тернополі магазин іноземного дизайнерського одягу. Гроші на розвиток позичила у батьків. Бренд COOSH запустила у 2017 році. «Набравшись досвіду та заробивши стартовий капітал, ризикнула і вклалася у свою першу колекцію», – розповідає Френдій. До 2023-го брендові вдавалося подвоювати оборот, зростання зараз – приблизно 60% на рік.

Швидкому розвитку COOSH допомагає прокачаний особистий бренд Френдій: у листопаді 2024-го у неї 992 000 підписників у Instagram. Бізнес Френдій розвиває з чоловіком Петром Заставним, продюсером українського гурту TVORCHI, ресторатором і сином колишнього мера Тернополя Романа Заставного.

Нині бренд відшиває одяг у підрядників з 20 українських міст та у власному цеху в Києві. COOSH має мережу шоу-румів у Києві, Тернополі, Львові та Одесі. Перевага бренду, на думку Френдій, – базова лінійка та пре- міум COOSH SELECT. Це допомагає покривати різні сегменти ринку.

Участь в рейтингах