Незважаючи на те, що війна Росії проти України триває вже майже місяць, і за цей час російський ринок покинуло понад 250 корпорацій, французький ритейлер Auchan продовжує оперувати на ринку окупанта та на цей момент не повідомляє про вихід із нього.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Водночас керівництво дочірньої компанії «Auchan Україна» та її працівники закликають головний офіс у Франції до кардинальних рішень.
«Auchan Україна» стверджує, що не має прямого впливу на прийняття рішень материнською компанією і бореться усіма можливими способами.
Зокрема, українська компанія щодня допомагає нашим захисникам. Уже передали понад 130 т товарів на понад 30 млн грн Збройним силам України, Територіальній обороні, Охматдиту, Національній Гвардії, Дніпровському військовому госпіталю та багатьом іншим.
Також співробітники «Auchan Україна» створили колективний лист-звернення та надіслали у центральний офіс у Франції. Кожен із 5500 працівників працює 24/7 для своєї країни, щоденно організовуючи гуманітарну допомогу та забезпечуючи українців усім необхідним під час війни.
За словами керівництва, у відповідь подекуди отримують критику через рішення, на які «Auchan Україна» не може напряму вплинути, хоча і продовжує намагатись.
ʼ«Auchan Україна» – це не абстракція, а перш за все люди та українці, наші українські співробітники. Катерина, яка окрім комерційного плану щовечора допомагає територіальній обороні робити «бандера-смузі», Сергій та Олена живуть у знеструмленому магазині та кожного дня збирають товари для ЗСУ, Ілля разом із родиною в перші дні війни завантажили 18 машин товарами для українських бійців, Лілія, яка зі своїми колегами уже приготувала більше ніж півтори тисячі обідів для наших захисників. І таких історій тисячі».
«Auchan Україна» – це 15 000 українців, співробітників та їхніх родин.
- Українців, які роблять все, аби врятувати свій народ та свою землю.
- Українців, які ризикують щодня, аби наша економіка вистояла, аби 50 000 сімей щодня мали доступ до товарів першої необхідності.
- Українців, які обʼєднуються, аби достукатись до європейського офісу та вплинути на рішення, що болять, і з якими вони не погоджуються.
Співробітники «Auchan Україна» – це українці, що мають спільні погляди і цінності: свобода, можливість розвивати бізнес на власній землі, нести користь українцям, забезпечувати їх усім необхідним для достойного життя, зокрема, якісними продуктами.
«Ми закликаємо кожного українця робити усе, що наблизить нас до перемоги, – захищати Україну, годувати захисників, працювати та сплачувати податки, хто має таку можливість. Згуртовані дії усього нашого народу допоможуть нам у цій боротьбі. «Auchan Україна» – це українці, і ми будемо боротися!»
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.