Алессандро Дзанеллі, CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі /Артем Галкин
Категория
BrandVoice
Дата

«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни

Алессандро Дзанеллі, CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі Фото Артем Галкин

Алессандро Дзанеллі, CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі, дає інтерв’ю з Києва, де перебуває разом зі своєю командою. Він каже: «Я вважаю, що бути тут – частина моїх обов’язків як лідера. Коли деякі люди питають мене, як я почуваюся, коли прокидаюся вранці від повітряної тривоги, коли проводжу пів дня у сховищі, або коли радію мати світло та інтернет, я просто відповідаю, що почуваюся як українець». Ми поговорили з Алессандро про бізнес, продовольчу безпеку та інвестиції в Україну під час війни.

«Сьогодні ми зосереджені на безперервності бізнесу та забезпеченні стабільності операцій»

Ми почали готуватися до можливої ескалації ще минулого року. Вже тоді ми уважно відстежували ситуацію та готували план дій на випадок її загострення. Озираючись, можу сказати, що саме завдяки ретельній підготовці ми були готові та пройшли ці складні 10 місяців повномасштабної війни.

Нині наш бізнес стійкий – виробництво Nestlé в Україні працює, ми зберегли всі робочі місця та команду в повному складі. Звичайно, на нас сильно впливають обстріли критичної інфраструктури і, як наслідок, перебої з постачанням електроенергії. Але ми докладаємо всіх зусиль, щоб наша фабрика у Львові працювала на повну потужність, виробляючи каву і шоколад під брендами Nescafé та «Світоч». Працює і фабрика на Волині та виготовляє соуси і приправи під брендом «Торчин». Можна сказати, що ми втратили дуже мало днів виробництва через відключення електроенергії, і це завдяки тому, що ми обладнали майданчики додатковими генераторами та інвестували у відновлювані джерела енергії. Наша фабрика в Харкові досі закрита з міркувань безпеки.

Війна змінила наші управлінські пріоритети та бізнес-парадигми, сьогодні ми зосереджені на захисті наших людей, безперервності та сталості бізнесу й усебічній підтримці України та українців

Усі наші офіси також відкриті та працюють як пункти незламності з цілодобовим доступом для працівників, мають підключення до електрики та тепла. Відкриті вони і для дітей працівників, яким ми пропонуємо можливість підключатися до навчання онлайн.

«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни /Фото 1

«Ми зберегли всі робочі місця і збільшили зарплати»

В українській команді Nestlé працює 5800 працівників. Наш пріоритет – їхня безпека, фізична, психологічна і фінансова. По-перше, з перших днів війни ми здійснювали дострокові виплати, тому що розуміли, що гроші повинні надходити не за графіком, а в момент найбільшої необхідності. Ми зберегли весь штат працівників і продовжуємо виплачувати заробітну плату в повному обсязі навіть тим працівникам, які не мають змоги працювати. У жовтні, враховуючи інфляцію, ми підвищили заробітну плату всім працівникам, які працюють.

По-друге, ми підтримали людей, що були змушені переїхати з міркувань безпеки. В перші дні війни ми евакуювали близько 100 працівників. Сьогодні у нашій команді близько 700 співробітників перебувають за кордоном. Для них ми склали пакет допомоги, що складається з фінансової допомоги, допомоги з тимчасовим житлом і медичним страхуванням.

Також ми запустили внутрішній фонд UkraiNEST Foundation для допомоги нашим колегам з відновлення їхніх осель, пошкоджених внаслідок бойових дій. Ми прагнемо зібрати достатньо коштів, щоб частково компенсувати великі збитки нашим колегам.

По-третє, дуже важливим є ментальне здоров’я нашої команди, тому в нас працює програма психологічної допомоги. Людям важливо бути почутими, отримати підтримку та знайти відповіді на свої запитання, і наші фахівці їм у цьому допомагають.

Продовольча безпека України

Для нас цілком зрозумілою є наша роль як виробника продуктів харчування у забезпеченні безперебійної доступності їжі. Це наш внесок у боротьбу. На цей момент ми передали на благодійність понад 4000 т харчових продуктів на суму понад 400 млн грн – це понад 140 млн порцій їжі для всієї України. Це стало можливим завдяки неймовірному руху солідарності всередині Nestlé. Ми отримали величезну підтримку від наших представництв у всьому світі. Цей рух солідарності мене дуже вразив, ти розумієш, що бізнес – це справжня сила добра!

Загалом із самого початку повномасштабної війни ми працювали над тим, щоб наша продукція завжди була на полицях: підтримували виробництво та максимальну дистрибуцію. Це дозволило нам бути присутніми у великих супермаркетах і невеликих крамничках, у ресторанах, аптеках і зоомагазинах. Іноді ми займали полиці, що зазвичай зайняті іншими продуктами, тому що забезпечували безперервність бізнесу та безперебійність постачання.

Підтримати Україну та українців благодійним наданням продуктів харчування – наш обов’язок. У такі моменти розумієш, що бізнес дійсно може бути силою добра

Nestlé має внутрішні стандарти якості, що однакові в усіх регіонах. Для нас це додаткове навантаження, наша команда щодня забезпечує фабрики сировиною з потрібним рівнем якості та навчає наших постачальників. Також ми швидко повертаємось на полиці на деокупованих територіях України. Наша команда виконала приголомшливу роботу щодо повернення до Харківської області. І ми продовжували підтримувати Nestlé на інших ринках з України. У Львові ми маємо великий центр надання бізнес-сервісів, який підтримує та обслуговує всі ринки Європи та надає багато послуг за межами Європи. Центр жодного дня не припиняв роботу. Завдяки нашим планам безперервності бізнесу нам вдається надавати високі стандарти послуг, а ринки продовжують працювати, не помічаючи жодного впливу на свою діяльність. Це неймовірно! Наші люди переусвідомили значення слова стійкість!

Міжнародна підтримка та інвестиції в Україну

Попри війну ми не зупинили інвестування в наші виробництва: за цей рік ми вклали 30 млн швейцарських франків, і досягли домовленостей щодо інвестування близько $40 млн для створення четвертого виробничого майданчика в Західній Україні. У часи війни Nestlé продемонструвала величезну відданість у підтримці бізнесу та продовжує брати нові зобов’язання щодо подальшого інвестування в Україну!

Крім того, ми не зупинили важливі для нас проєкти, що стосуються сталого розвитку бізнесу. Наприклад, ще до великої війни ми почали встановлювати на фабриках та дистрибуційних центрах сонячні панелі. Вони генерують зелену електроенергію для власного споживання. Ми також встановлюємо на деяких виробництвах біогазові котли. Також продовжуємо підтримувати українських постачальників сировини, станом на початок року ми використовували 75% сировини українського виробництва.

«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни /Фото 2

Фото: Артем Галкін

«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни /Фото 3

Фото: Артем Галкін

«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни /Фото 4

Фото: Артем Галкін

«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни /Фото 5

Фото: Артем Галкін

«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни /Фото 6
Предыдущий слайд
Следующий слайд

Як член правління Європейської бізнес-асоціації (EBA) я також підтримую створене в її межах об’єднання Global Business for Ukraine. До нього входять міжнародні та глобальні компанії, що хочуть підтримати Україну, її економіку та розвиток бізнесу загалом. EBA та GB4U відіграють зараз фундаментальну роль у просуванні інвестицій в Україну. Ми вже пройшли через різні фонди, зустрічі та бізнес-марафони інвесторів у Європі. Ми розповідаємо про те, що бізнес в Україні й далі живе та розвивається. Крім цього, нині ми в Nestlé також здійснюємо деякі заходи, щоб допомогти всім українським виробникам харчових продуктів швидше адаптуватися до стандартів Європейського союзу.

Ми ніколи не поступалися якістю продукції, і це не змінилося навіть під час повномасштабної війни. Планування, виробництво та постачання під час війни стали мистецтвом, а не наукою

Я впевнений, що після перемоги Україна зможе багато чого запропонувати Європі. Українці – дуже талановитий і незламний народ. Україна – це фантастична земля з величезним потенціалом.

Предыдущий слайд
Следующий слайд
Новый выпуск Forbes Ukraine

Заказывайте с бесплатной курьерской доставкой по Украине