Информация о Lviv Croissants

Андрій Галицький, Євген Галицький, Орест Печенко, Руслан Печенко, Юрій Загродський, HoReCa

Lviv Croissants /Lviv Croissants
Виторг 2022 рік: 1 млрд грн

Профайл

Выручка 2021 год:
800 млн грн
Год основания
2015
Город
Львів

Франчайзингова мережа свіжовипечених круасанів з начинками за сім років масштабувалися до 130 пекарень. У 2022 році відкрилися у Польщі.

Підприємець Андрій Галицький був у захваті, коли у 2012 році біля львівського вокзалу зʼявилося нове кафе «Франс.уа». «Я мріяв про таку пекарню», – згадує він. Галицький навіть звернувся по франшизу до власника Fedets Family Group Олександра Федця, але на той момент у Львові вже був ексклюзивний франчайзі.

Мрія Галицького здійснилася, але не так. У 2015 році Галицький орендував у центрі Львову приміщення площею 14 кв. м і відкрив монопродуктовий заклад – Lviv Croissants. В асортименті – тільки круасани, але з різними начинками – з ковбасою, яєчнею, шоколадом. За вісім років мережа виросла до 155 закладів: 148 знаходяться в Україні (з них 126 відкриті за франшизою), та ще сім – у Польщі. Компанія має власне виробництво, а в мережі працює 1200 працівників. Виторг у 2021-му склав 800 млн грн, у 2022-му – 1 млрд грн. 

У ресторанній сфері Андрій Галицький працює ледь не все свідоме життя: одразу після закінчення технікуму в 2004 році він відкривав точки на ринках, у 2008-му – заснував перше кафе Burgers Buffet, яке згодом розширилося до мережі з 11 точок. Формат працював кілька років, але не витримав посилення конкуренції: без власного унікального продукту продажі почали падати. Втім завдяки Burgers Buffet Галицький отримав не лише досвід у франчайзингу й ресторанному бізнесі, а й перший круасан, який згодом став головним продуктом майбутньої мережі. 

Коли Галицький зрозумів, що модель Lviv Croissants працює, то покликав у бізнес брата та друзів – Євгена Галицького, Ореста й Руслана Печенків, Юрія Загроцького та Юрія Дземінського. У 2016 році підприємці відкрили 20 франчайзингових точок. Одна з причин успіху франшизи Lviv Croissants – вдалий момент на ринку та маркетингова складова, вважає Мирослава Козачук, власниця і CEO Franchise Group. 

У 2022 році підприємці відновили експансію в Польщу і вже відкрили там сім закладів. До кінця 2023 року компанія хоче перетнути відмітку у 150 закладів по Україні, в Польщі довести кількість точок до 15, а також відкрити перше кафе у США. Переговори щодо останнього уже ведуться. 

Материалы по теме
Рядом в рейтинге «Next250»
Konyk
Андрій Мелеш
130 млн грн*
Cтудія MAKHNO
Сергій Махно
16 млн грн
Участие в рейтингах
Статьи по теме
Предыдущий слайд
Следующий слайд
Последние новости по теме