Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Кав‘ярні і не тільки. «Нова пошта» дала змогу заробляти у своїх відділеннях малому бізнесу. Навіщо це мільярдному холдингу і які умови співпраці?

3 хв читання

співпраця з новою поштою /пресслужба Нової Пошти

Нове вантажне відділення №13 із кав'ярнею Veterano Coffee Фото пресслужба Нової Пошти

У серпні 2024 року «Нова пошта» відкрила перше інклюзивне відділення в Україні. В ньому – кав‘ярня Veterano Coffee. З іншим малим та середнім бізнесом у такому форматі компанія співпрацює вже декілька місяців і відкрита для партнерств. Які бізнеси шукає «Нова пошта»?

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

«Працюємо неповних три місяці. Задоволені, плануємо надалі відкривати заклади з «Новою поштою», – каже СЕО і співвласник мережі My Kava Максим Євтушенко. Його кав‘ярня у вантажному відділенні №18 у Києві відкрилася в червні 2024 року. Влітку партнерами мільярдного холдингу з понад 12 000 відділеннями стали ще три українські мережі – Aroma Kava, Fastkava і Veterano Coffee.

«Це не лише відділення, а й місце з повноцінною кавʼярнею, де клієнти можуть перекусити і попрацювати», – кажуть у пресслужбі «Нової пошти» про відділення з кав‘ярнею Veterano Coffee. Обрали через їхню модель соціально-відповідального бізнесу, розповідають у компанії. «Ми відкриті до розширення співпраці з іншими компаніями МСБ», – говорять там. 

Які бізнеси розглядає компанія та чи вигідна така співпраця малим підприємствам?   

Взаємовигода

Від великих компаній це вже третя пропозиція співпраці, але тільки з «Новою поштою» знайшли спільні цінності, каже керівниця мережі Veterano Coffee Світлана Шевченко. «Менеджерка з «Нової пошти» написала нам в Instagram у травні 2024-го. Принциповим моментом для нас стала безбар’єрність», – розповідає вона. 

У Veterano Coffee чотири точки в Києві у форматі To Go та два повноцінні заклади. У 2023 році мережа отримала 19,2 млн виторгу, за даними компанії. Кав’ярня в поштовому відділенні – новий формат для мережі, каже власниця. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд