У серпні 2024 року «Нова пошта» відкрила перше інклюзивне відділення в Україні. В ньому – кав‘ярня Veterano Coffee. З іншим малим та середнім бізнесом у такому форматі компанія співпрацює вже декілька місяців і відкрита для партнерств. Які бізнеси шукає «Нова пошта»?
«Працюємо неповних три місяці. Задоволені, плануємо надалі відкривати заклади з «Новою поштою», – каже СЕО і співвласник мережі My Kava Максим Євтушенко. Його кав‘ярня у вантажному відділенні №18 у Києві відкрилася в червні 2024 року. Влітку партнерами мільярдного холдингу з понад 12 000 відділеннями стали ще три українські мережі – Aroma Kava, Fastkava і Veterano Coffee.
«Це не лише відділення, а й місце з повноцінною кавʼярнею, де клієнти можуть перекусити і попрацювати», – кажуть у пресслужбі «Нової пошти» про відділення з кав‘ярнею Veterano Coffee. Обрали через їхню модель соціально-відповідального бізнесу, розповідають у компанії. «Ми відкриті до розширення співпраці з іншими компаніями МСБ», – говорять там.
Які бізнеси розглядає компанія та чи вигідна така співпраця малим підприємствам?
Взаємовигода
Від великих компаній це вже третя пропозиція співпраці, але тільки з «Новою поштою» знайшли спільні цінності, каже керівниця мережі Veterano Coffee Світлана Шевченко. «Менеджерка з «Нової пошти» написала нам в Instagram у травні 2024-го. Принциповим моментом для нас стала безбар’єрність», – розповідає вона.
У Veterano Coffee чотири точки в Києві у форматі To Go та два повноцінні заклади. У 2023 році мережа отримала 19,2 млн виторгу, за даними компанії. Кав’ярня в поштовому відділенні – новий формат для мережі, каже власниця.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.