Категорія
Свій бізнес
Дата

Стартап Birchbox першим почав продавати бʼюті-бокси за підпискою. Тепер він придумав, як продавати людям те, що вони не замовляли

Компанія з продажу боксів за підпискою хоче збирати більше даних, щоб надсилати бокси з персоналізованим набором засобів для шкіри, вітамінних добавок та інших продуктів. /Getty Images

Компанія з продажу боксів за підпискою хоче збирати більше даних, щоб надсилати бокси з персоналізованим набором засобів для шкіри, вітамінних добавок та інших продуктів. Фото Getty Images

Компанія з догляду за здоровʼям FemTec Health купує Birchbox за понад $45 млн. Вона планує дати друге життя компанії з продажу боксів за підпискою за допомогою формування персоналізованих наборів продуктів для здоровʼя і краси

Компанія почне з того, що попросить понад 300 000 підписників Birchbox поділитися особистою інформацією про здоровʼя (наприклад, результатами тесту про стан шкіри), щоб підібрати відповідні засоби догляду за шкірою, вітамінні й мінеральні добавки та інші продукти, як-то контрацептиви або тести на вагітність.

«Ми збираємо цю інформацію, щоб вам не довелося переглядати тисячі продуктів, – пояснює Кімон Анжелідес, який має докторський ступінь з біоорганічної хімії і є виконавчим головою FemTec Health, нової компанії, яка купила Birchbox. – Ми порадимо вам те, що відповідатиме особливостям вашого здоровʼя і циклу життя».

Це новий поворот для Birchbox, адже її співзасновниця Катя Бошам піде з посади гендиректорки. Вона продасть свою частку в компанії і стане стратегічним радником.

Хоч Birchbox стала піонером тренду боксів за підпискою, коли почала пропонувати бʼюті-бокси у 2010-му, досягти прибутковості їй не вдавалося. Втім, саме вона дала поштовх подібним компаніям, які пропонують бокси з різним начинням: від іграшок і смаколиків до книжок.

У 2018-му Birchbox продала мажоритарну частку своєму інвестору Viking за $15 млн. Це були жалюгідні крихти для компанії, яка зібрала $90 млн від інвесторів, таких як Accel і First Round Capital, а також оцінювалася у пів мільярда доларів. У той час ходили чутки про те, що під час пошуків покупця Birchbox зверталася до всіх: від QVC до Walmart.

«Думаю, що проблема в цієї індустрії, як і в низки інших компаній, у тому, що вони не можуть залучити покупців, побудувати з ними звʼязок. Для обох сторін [компанії та покупця] це просто транзакція, купівля», – вважає Анджелідес.

Щоб створити міцніший звʼязок із клієнтами, Birchbox та інші ставлять на персоналізацію. Stitch Fix, найуспішніший сервіс підписки з 4,1 млн активних клієнтів, нещодавно відкрив торгову платформу для непідписників, де є персоналізована пошукова система, яка може швидко визначити стилі, що сподобаються конкретному користувачу.

А компанія The Yes, яку заснувала колишня директорка з операцій Stitch Fix Джулі Борнстайн, пропонує персоналізовані рекомендації одягу від таких брендів, як Madewell, Alo Yoga і Valentino.

Для підсилення рекомендацій FemTec витратить $28 млн на купівлю стартапу Mira AI, який використовує дані та штучний інтелект. Із новою компанією і даними клієнтів FemTec хоче робити більш вдалі рекомендації продуктів для краси та інших необхідних засобів. У випадку Birchbox, наприклад, на основі результатів про стан шкіри клієнтам запропонують лосьйон для жирної, сухої або комбінованої шкіри.

«Ми дуже раді, що в нас буде доступ до інформації, яка допоможе нам краще робити свою роботу, – каже співзасновник Mira Джей Гек. – Це означає, що можна зазирнути в життя певної людини і створити більш близькі стосунки з нею».

Компанія запевняє, що буде дотримуватися HIPAA (акту про мобільність і підзвітність медичного страхування) та інших правил і норм, які захищають особисті медичні дані людини, а також ніколи не продасть відомості про своїх клієнтів.

Getty Images

Щоб створити міцніший звʼязок із клієнтами, Birchbox та інші ставлять на персоналізацію. Фото Getty Images

У FemTec є плани не лише на Birchbox. Наступного року компанія запустить телемедичну платформу під назвою Awesome Woman, яка допомагатиме жінкам проходити випробування вагітністю, менопаузою та іншими особливостями жіночого здоровʼя. У користувачок буде віддалений доступ до лікарів, які використають дані й технології для того, щоб порадити домашні тести й виписати рецепти на ліки або порекомендувати певні продукти на основі результатів.

Наприклад, якщо в жінки існує регулярна проблема з інфікуванням сечовивідних шляхів, сервіс не лише запропонує домашній тест для підтвердження діагнозу й рецепт на антибіотики. Жінці також зможуть допомогти визначити причину виникнення цієї проблеми і, можливо, запропонувати дієтичні добавки, які попередять повернення хвороби.

FemTech, яка зібрала $38 млн інвестицій за оцінки вартості у $380 млн, розробила власну лінію дієтичних добавок і пробіотиків, які вона продає клієнтам, а також планує розробляти продукти особистого догляду. Пізніше вона може продавати ці продукти в таких магазинах, як Walgreens.

FemTech також пропонує роботодавцям свої продукти як бонуси працівникам; це може бути непоганим додатком до дисконтного абонемента у спортзал або доступу до спеціалістів із ментального здоровʼя.  

«Жінки не знають, що використовувати, коли і як, – каже Кім Капоне, наукова директорка, яка раніше працювала у Johnson & Johnson, де очолювала дослідження використання вівсяних пробіотиків у Aveeno і Johnson Baby для збереження вологості шкіри. – Ми допоможемо їм із цим». 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні