«Я захоплювалася віями все своє життя, – каже Енн Макферран, засновниця і гендиректорка. – Тому зайнятися ними здавалося чимось природним». Фото ANN MCFERRAN/Shutterstock/Анна Наконечна
Категорія
Свій бізнес
Дата

27-річна Енн Макферран розвинула стартап накладних вій та нігтів до компанії з $50 млн виторгу. Що вона для цього зробила

3 хв читання

«Я захоплювалася віями все своє життя, – каже Енн Макферран, засновниця і гендиректорка. – Тому зайнятися ними здавалося чимось природним». Фото ANN MCFERRAN/Shutterstock/Анна Наконечна

Два роки тому Енн Макферран познайомилася з 11 дівчатами в додатку для платонічних знайомств Bumble BFF і запросила їх до себе додому в Коріатауні (штат Каліфорнія, США), щоб зробити мейкап і сфотографувати результат. Проте уродженка Бангкоку Макферран не шукала нових друзів – вона шукала безкоштовних моделей для Glamnetic, свого стартапу накладних вій на магнітах

Це типова стратегія для її непоказної компанії, яка тепер продає магнітні вії та накладні нігті напряму користувачкам у всьому світі. Без жодного цента від венчурного капіталу вона змогла дотягнути продажі Glamnetic до $50 млн минулоріч.

«Я була налаштована на те, що мені треба економити кожен долар, хоч компанія вже була прибуткова, – каже 27-річна Макферран. – Я була в режимі «зроби або помри» дуже тривалий час».

Від початку запуску своєї справи у серпні 2019-го Макферран продала понад 100 000 продуктів і найняла на повний робочий день 70 працівників. Її флагман – це запатентована магнітна технологія: користувачки наносять підводку від Glamnetic, на яку клеяться накладні вії від компанії – і не треба ніякого клею або пінцета.

Днями Glamnetic оголосила про свою найбільшу на сьогодні угоду про співпрацю: колекція 25 SKU спільно із Sanrio, яка є материнською компанією Hello Kitty і сподівається таким чином привабити молодь. Тема колекції – післякарантинні подорожі; у кожного персонажа Sanrio (Hello Kitty, ChocoCat, My Melody) є власна валізка, в якій знаходяться накладні вії і підводка для очей.

«Вії від Glamnetic продовжують набирати популярності, і ми в захваті, що можемо забезпечити своїх фанок такими милими дрібничками, які доповнять їхні образи», – каже Сьюзен Тран, директорка брендового маркетингу в Sanrio.

Крім того, Glamnetic розширила продукцію за межі накладних вій – до накладних нігтів, і ця бізнесова лінія виросла на 200% у 2021-му порівняно із 2020-м.

Із швидким ростом її нігтьового бізнесу Макферран сподівається, що її компанія стане як Zara, але в індустрії накладних нігтів, пропонуючи щомісячні тренди за доступними цінами.

«Якщо бачимо будь-який тренд у манікюрі, то ми одразу його беремо в роботу і застосовуємо до свого продукту, – пояснює Макферран. – Саме цього мені й не вистачало у світі манікюру – майже миттєвої моди на нігті».

Молодь є ключовим споживачем Glamnetic. Приблизно 33% американок у віці від 18 до 24 регулярно користуються накладними віями, в той час як серед загальної кількості американок цей показник складає 10%, повідомляє Лорен Ґудсітт, аналітикиня індустрії краси в компанії Mintel.

Очікується, що індустрія накладних вій виросте до $1,8 млрд до 2024 року – 7,4% CAGR від результатів 2021-го. Таке зростання спричинене трендами в соціальних медіа, де мільйони користувачів постять свої ультрагламурні образи. Понад 75 млн постів у Instagram містять хештеґ #MUA (майстер макіяжу).

«Бізнеси, як Glamnetic, постійно взаємодіють зі своїми ключовими споживачами через різноманітні цифрові канали, – пояснює партнер у Clarkston Consulting Стів Розенсток. – Компанії, народжені цифровими і з розумінням потреб споживачів, продовжать збільшувати свою частку на ринку індустрії краси».

Коли Макферран було сім років, батьки привезли її з Бангкоку (Таїланд) у Мантеку (Каліфорнія, США), невеличке містечко в годині їзди від затоки. Вони дуже наполягали на тому, щоб вона стала лікарем, а тому, як слухняна донька, вона закінчила домедичну підготовку в Каліфорнійському університеті у Лос-Анджелесі в 2015-му.

Та в свій вільний час дівчина займалася мистецтвом і навіть продала одну картину за $10 000, коли їй було 20. Також вона почала розвивати свою сторінку в Instagram, щоб знайомитися з потенційними патронами й колегами-митцями. Втім, живопис виявився ненадійним джерелом доходів, адже на кожну роботу йшли тижні, а продавалися вони не завжди.

glamnetic.com

Макферран особисто писала кожній підписниці в Instagram і заводила з ними розмову, перш ніж ненавʼязливо пропонувати кожному персональний промокод, яким можна ділитися з друзями та підписниками. За перший місяць вона заробила $20 000. Фото glamnetic.com

Дівчина виявила, що розмальовувати своє обличчя прикольними тінями для очей і контурним консилером може бути не менш цікаво, а її аудиторія в Instagram позитивно відреагувала на такий новий контент. Та Енн все не вдавалося опанувати накладні вії: клей був усюди, а «магнітні» вії аж ніяк не магнітилися.

На той час 24-річна Макферран взялася за створення кращих магнітних накладних вій. Вона пройшла курси на YouTube, Coursera і Udemy, щоб дізнатися про управління ланцюгом поставок.

Під час свого дослідження індустрії накладних вій вона дізналась, що всі головні бренди вій використовують машини для виробництва наборів для накладних вій, що знижує ефективність магнітів. Макферран була рішуче налаштована знайти цьому альтернативу.

Після року пошуків вона підписала контракт із китайським постачальником, який вручну й задешево клеїть магніти до штучних вій. А тим часом вона взяла в Instagram імʼя @glamnetic і заповнила відповідну сторінку мемами, щоб наростити аудиторію.

До липня 2019-го у неї вже було 30 000 підписниць і готовий до продажу продукт: магнітні накладні вії за $34 відправлялися покупцям просто з її квартири. Макферран особисто писала кожній підписниці в Instagram і заводила розмову, перш ніж ненавʼязливо пропонувати кожній персональний промокод, яким можна ділитися із подругами й підписницями. За перший місяць вона заробила $20 000.

Вона продовжила самотужки вести свій бізнес аж поки не заробила $1 млн восени 2019-го. Після цього вона зайшла на сайт електронних оголошень Craigslist, щоб знайти свого першого співробітника. Далі вона швидко розширила свою команду, яка за два роки збільшилася до 70 людей.

Але підхід самої Макферран до роботи Glamnetic не змінився: її менеджери соцмереж так само напряму пишуть кожній підписниці Glamnetic, щоб завести розмову й допомогти з купівлею.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні